بهترین دکتر کامپوزیت در تهران را بشناسید ! + اطلاعات تماس

بهترین دندانپزشک کامپوزیت تهران

بهترین دندانپزشک کامپوزیت تهران را بشناسید تا بتوانید برای ترمیم و زیبایی دندان خود به او مراجعه کنید. شاید شما همیشه به صورت روتین از دندان­های خود مراقبت کنید؛ اما همیشه این مراقبت‌ها نمی‌تواند ظاهر زیبای دندان­های شما را حفظ کند؛ به همین دلیل است که باید در دوره‌های متناوب برای بازدید و رفع پوسیدگی‌ها به یک متخصص مراجعه کنید.

در این مقاله ما شما را با چندین دکتر از بهترین متخصصان کامپوزیت در تهران آشنا می­کنیم. از میان آن‌ها بهترین‌ها را که از نظر شرایط با شما سازگاری بیشتری دارند، انتخاب کنید و به آن‌ها مراجعه کرده تا همیشه دندان‌هایی سالم داشته باشید.

کامپوزیت دندان امروزه علاوه بر ترمیم پوسیدگی در زمینه زیبایی (اصلاح طرح لبخند) نیز به کار می‌رود و کمک می‌کند تا دندان‌های شما ظاهری درخشان‌تر به خود بگیرند. اگر شما نیز تصور می‌کنید نیاز به چنین خدماتی دارید، قبل از هر کار از میان لیست زیر بهترین دندانپزشک کامپوزیت تهران را انتخاب کرده و سپس برای ترمیم اقدام کنید.

آنچه در این مطلب میخوانید

بهترین دکتر کامپوزیت در تهران

این تنها عقیده ما نبوده که یک متخصص دندانپزشکی باید تجربه و دانش کافی در زمینه کار خود داشته باشد. اگر سری به سایت work.chron بزنید، متوجه می‌شوید که ویژگی­های یک دندانپزشک حرفه‌ای که تخصص کافی دارد، در همه‌جا یکسان است. در این سایت می‌خوانید:

Dentists spend a lot of time in school earning a doctoral or professional degree in dentistry. While technical education is critical to success in dentistry, a dentist also needs a number of personal and professional traits to excel in this career.

به عقیده متخصصان این سایت، درست است که داشتن مدرک تحصیلی امر بسیار مهمی است؛ اما علاوه‌برآن یک متخصص خوب باید ویژگی‌های دیگری همچون مهربانی و شفقت داشته باشد و بتواند ترکیبی از دانش و تجربه خود را باکیفیت تمام در اختیار بیماران قرار دهد. بر همین اساس ما برای شما که به دنبال بهترین دندانپزشک کامپوزیت تهران هستید، چند تن از متخصصان را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

1-دکتر اردوان صنفی

دکتر اردوان صنفی

اگر سری به آدرس dr.ardavan.senfi بزنید، متوجه خواهید شد که دکتر اردوان صنفی علاوه بر اینکه بهترین دکتر کامپوزیت در تهران است، می‌تواند در زمینه لمینت سرامیکی، کامپوزیت ونیر، ایمپلنت دیجیتال، ایمپلنت فوری و حتی جراحی لثه نیز بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. برای حضور در مطب این ایمپلنتولوژیست که عضو انجمن ICOI آمریکا است، کافی بوده با شماره 02122866408 تماس بگیرید.

راه های ارتباطی

2- دکتر رضا خسروانی

دکتر رضا خسروانی

دکتر رضا خسروانی که دارای بورد تخصصی دندانپزشکی ترمیمی است، علاوه بر خدمات ترمیمی و دندانپزشکی که به بیماران خود ارائه می‌کند، به دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی نیز تدریس کرده و علاوه بر این دوره‌های آموزشی را برای همکاران خود ترتیب می‌دهد. این امر نشان از دانش و تجربه بالای دکتر رضا خسروانی به‌عنوان بهترین دندانپزشک کامپوزیت تهران دارد.

راه های ارتباطی

 3- دکتر مانا توسلی خواه

شاید برای شما هم جالب باشد اگر بدانید که یکی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شهید بهشتی که اکنون نیز در جهاد دانشگاهی همین دانشگاه مشغول به تدریس بوده، دارای مدارک معتبری از سراسر جهان در زمینه کامپوزیت و لمینت سرامیکی است. دکتر مانا توسلی خواه که ده سال سابقه کار دارد، علاوه بر داشتن مدرک از دکتر فیلیپ بزرا در برزیل، از ژنوا نیز فلوشیپ زیبایی دارد و توانسته است مدرک کامپوزیت با تکنیک لیرینگ را از توکویامای ژاپن دریافت کند.
دکتر مانا توسلی خواه

اطلاعات تماس

4- دکتر حمیدرضا دادخواهان

دکتر حمیدرضا دادخواهان

اگر شما هم علاوه بر تخصص دندانپزشکتان، محل کار او نیز برایتان اهمیت دارد، پس باید برای ترمیم و زیبایی به مطب دکتر حمیدرضا دادخواهان بروید؛ چراکه علاوه بر تخصص و تجربه‌ای که دکتر دارد، محیط گرم و آرامش‌بخش مطب به شما کمک می‌کند تا از استرس دندانپزشکی رهایی پیدا کنید. در ضمن مطمئن خواهید بود که برای خدمات ترمیمی و زیبایی از برترین امکانات و تکنیک‌های روز دنیا برای شما استفاده خواهد شد.

راه های ارتباطی

قبل از معرفی پنجمین مورد ، از شما دعوت می کنیم سری هم به مقاله بهترین ارتودنسی تهران بزنید.

5- کلینیک دندانپزشکی هادی صادق

کلینیک دندانپزشکی هادی صادق

شاید شما هم تمایل داشته باشید که بتوانید همه خدمات دندانپزشکی را در یک مکان و در یک ‌زمان دریافت کنید. پس بد نیست با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی هادی صادق با بهترین دندانپزشک کامپوزیت تهران ملاقات کنید. دکتر پژمان و پریسا هادی صادق مؤسسان این مجموعه، هر دو دارای فلوشیپ و مستر لیزر از آلمان هستند و با کمک هم مجموعه‌ای کاملاً تخصصی را برای خدمات زیبایی و دندانپزشکی تأسیس کرده‌اند.

راه های ارتباطی

بلیچینگ، لمینت، کامپوزیت یا ایمپلنت تفاوتی ندارد، درهرصورت می‌توانید روی تخصص و تجربه دندانپزشکان و همچنین امکانات و تکنولوژی برتر این مرکز حساب ویژه‌ای باز کنید.

6- کلینیک دندانپزشکی کریستال

برای شما که در شرق تهران ساکن هستید، هدیه‌ای بی‌نظیرتر از یک درمانگاه دندانپزشکی با تمام امکانات وجود نخواهد داشت. کلینیک دندانپزشکی کریستال علاوه بر محیط آرامی که دارد، از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند. علاوه بر این مطلب می­توانید مطمئن باشید همه دندانپزشکانی که در این کلینیک فعالیت دارند، جزو برترین متخصصان این حرفه هستند. از جمله این متخصصان می­توان از دکتر جعفرپور و نوربخش نام برد.

در سایت این مجموعه آمده :

مفتخریم اعلام نماییم که کلینیک دندانپزشکی کریستال مستقیما زیر نظر وزارت بهداشت و معاونت درمان فعالیت می کند اما آن چیزی که کلینیک دندانپزشکی ما را از سایر درمانگاه های دندانپزشکی متمایز می کند، ویژگی ها و خدمات منحصر به فردی است که به شما عزیزان ارائه می دهیم.

کلینیک دندانپزشکی کریستال

ارتباط با ما

  • پیج اینستاگرام: https://www.instagram.com/dentalcrystal
  • سایت: https://dentalcrystal.com
  • تلفن: 77717001
  • آدرس: تهران، فلکه اول تهرانپارس، گلبرگ شرقی، بین خیابان 113 و رشید، پلاک 108، واحد 3

7- دکتر ندا سنایی

دکتر ندا سنایی متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی هستند، ایشان فارغ التحصیل دوره عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و فارغ التحصیل دوره تخصص از دانشگاه آزاد تهران می باشند. دکتر سنایی به عنوان یکی از بهترین دکتر کامپوزیت در شرق تهران ، در مهرآوید که بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران است، مشغول به فعالیت هستند.

دکتر ندا سنایی، دندانپزشک زیبایی

راه های ارتباطی

8- دکتر علیرضا افراشی

دکتر علیرضا افراشی

دکتر علیرضا افراشی جراح دندانپزشک فارق التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی و دارنده فلوشیپ زیبایی و ایمپلنت از دانشگاه تهران و ICOI امریکا است. جهت ارائه نظرات خود ، همچنین درخواست عضویت در این تارنمای اطلاع رسانی دندانپزشکی ( به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و جدید تر ) می توانید از طریق صفحه ” تماس با کلینیک ” با ایشان در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس

  • سایت: https://drafrashi.com/
  • اینستاگرام: dr.afrashi
  • تلفن تماس: 88216673
  • آدرس:  تهران ، تقاطع خیابان شیراز شمالی و ونک ، ساختمان ایران سکنا ، طبقه فوقانی بانک ملت ، انتهای بالکن ، پلاک 66

9- دکتر مجتبی صفار هرندی

دکتر مجتبی صفار هرندی

دکتر هرندی شروع فعالیت حرفه ای خود را از سال 1383 در تهران، با راه اندازی 2 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی بطور شبانه روزی بنام های سیرنا و کلینیک دکتر هرندی و یک مطب تخصصی بنام خودشان با انجام کلیه خدمات ارتودنسی، لمینیت و جراحی زیبایی دندان و … شروع کردند.

اطلاعات تماس

10- دکتر امیر بیرقی

دکتر امیر بیرقی

در دنیایی که خشم، ترس و تاریکی در آن جولان می دهند، لبخند تنها سلاح ما برای برپایی صلح، آرامش و روشنایی است. من بسیار خوشبختم، هر روز با افرادی آشنا می شوم که می خواهند صلح و روشنایی را به جهان هدیه دهند.

اطلاعات تماس

11- دکتر محسن صدق

دکتر محسن صدق

دکتر محسن صدق فارغ‌التحصیل دکترای دندانپزشکی و دارای سرتیفیکیت جراحی ایمپلنت و پروتزهای متکی به ایمپلنت از DIO کره جنوبی می‌باشد. یک دهه است که کلینیک دندانپزشکی دکتر محسن صدق در جهت حفظ و نگهداری دندان‌های بیماران در منطقه نیاوران تاسیس شده است و  در این کلینیک تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی مثل بلیچینگ، لمینت و کامپوزیت ونیر توسط بهترین تجهیزات دندانپزشکی و جدیدترین متدهای روز دنیا صورت می‌گیرند.

اطلاعات تماس

  • سایت: doctorsedgh.com
  • اینستاگرام: dr.mohsen_sedgh
  • تلفن: 02126116338
  • آدرس: نیاوران، بین سه راه یاسر و پمپ بنزین، نبش کوچه امیرسلیمانی، جنب بانک پارسیان، ساختمان نیاوران (سام اکسون)، طبقه 5، واحد 5003

12- دکتر زهرا زندیه

دکتر زهرا زندیه

دکتر زهرا زندیه دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد. همچنین ایشان عضو سابق هیات علمی دانشگاه و دارای بورد تخصصی دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و  15 سال سابقه در تهران می باشند که کارهای درمانی که در ادامه معرفی کرده ایم را انجام می دهند:

  • لمینت
  • کامپوزیت ونیر
  •  طرح لبخند
  • بلیچینگ (سفید کردن دندان)
  • ترمیم های ساده
  • ترمیم های پیچیده
  • ترمیم تاج دندان های اندو شده(عصب کشی شده)
  • روکش (تمام سرامیک، زیرکونیا،اینله،آنله،اندوکراون،اورلی)
  • دندانپزشکی بایومیمتیک

اطلاعات تماس

13- دکتر نوشین نصیری

دکتر نوشین نصیری

در کلینیک دکتر نصیری، تیمی از تخصص‌های مختلف دندانپزشکی در کنار هم کمک می‌کنند تا بهترین خدمات دندانپزشکی را به شما ارائه دهند. امکان ساخت انواع کامپوزیت ونیر سرامیکی، روکش دندان، پروتزهای دندانی و اوردنچر با فناوری دیجیتال در کلینیک دکتر نصیری فراهم است. دندانپزشکی بدون درد و ارائه خدمات سریع و باکیفیت، ویژگی مهم این کلینیک است.

اطلاعات تماس

سخن نهایی

برای داشتن دندان‌های زیبا همیشه مراقبت‌های روتین چاره کار نیست. گاه دندان‌ها نیاز به پرکردن و ترمیم دندان دارند که راه چاره آن مراجعه به متخصص و کامپوزیت کردن دندان‌ها است. پس اولین کار این بوده که از میان هزاران دکتر در شهر خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. و ایضا مطمئن شوید از بهترین برند کامپوزیت دندان برای درمان شما استفاده می شود.

بهترین دندانپزشک کامپوزیت تهران را می‌توانید از میان گزینه‌هایی که مطرح شد، انتخاب کنید و مطمئن باشید که بهترین نتیجه را با صرف کمترین وقت و هزینه به دست خواهید آورد. دقت کنید دندان یکی از اصلی‌ترین اعضای بدن شما است، پس حتماً برای ترمیم و زیبایی آن وقت بگذارید و بهترین دکتر را انتخاب کنید.

 

سوالات متداول

1- بهترین متخصص کامپوزیت دندان در تهران کیست؟

دکتر ندا سنایی، علیرضا افراشی، دکتر بیرقی و دکتر هادی صادق بهترین متخصص کامپوزیت دندان در تهران هستند.

2- هزینه کامپوزیت دندان در بهترین کلینیک کامپوزیت تهران چقدر است؟

هزینه کامپوزیت بسته به برند، تعداد واحد و مهارت پزشک متغیر می باشد. اما به طور ماینگین قیمت کامپوزیت ونیر دندان در تهران 1.500.000 الی 3.500.000 تومان به ازای هر واحد، قیمت کامپوزیت فک بالا ( هر فک ) مبلغ 10.000.000 الی 30.000.000 تومان و قیمت کامپوزیت تمام دندانها 20.000.000 الی 40.000.000 تومان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .