10 متخصص دندانپزشکی ترمیمی در تهران + راه‌های ارتباطی

دندانپزشکی ترمیمی

امروزه سلامت دهان و دندان بسیار موردتوجه قرار گرفته و بسیاری از کارشناسان تأیید کرده‌اند که داشتن دندان‌های سالم و زیبا علاوه بر سلامت جسمانی روی وضعیت روحی و سلامت ذهن نیز مؤثر است. با داشتن یک خط لبخند زیبا اعتمادبه‌نفس بسیار بیشتری خواهید داشت و دیگر بابت خرابی و آسیب دندان‌هایتان در جمع نگران و ناراحت نخواهید بود. حالا که اینجا هستید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بهترین متخصصان در زمینه دندان‌پزشکی ترمیمی را برایتان معرفی کنیم.

دندان‌پزشکی ترمیمی چیست؟

یکی از مهم‌ترین زمینه‌های دندانپزشکی که امروزه توجهات زیادی به سمت آن جلب شده دندان‌پزشکی ترمیمی است. این حوزه تلاش می‌کند تا آسیب‌های وارد شده به دندان را با بهترین روش ممکن به‌گونه‌ای برطرف کند که فرد بتواند لبخند واقعی و جذاب خود را بار دیگر تجربه کند. در این پروسه بنا به تشخیص دندان‌پزشک برای متقاضیان کارهای مانند ونیر یا روکش که نمونه بسیار معروف آن لمینت است اجرا شود.

نوع بعدی ونیر که در دندان‌پزشکی ترمیمی کاربرد گسترده‌ای دارد کامپوزیت بوده که قطعاً درمورد زیبایی آن چیزهای زیادی شنیده‌اید. کار دیگری که در ترمیم دندان‌ها می‌توان انجام داد بلیچینگ بوده و سبک نسبتاً جدیدی در ایران به شمار می‌آید. از دیگر امور متداول در دندان‌پزشکی در زمینه ترمیم و اصلاح دندان‌ها روکش کردن آنهاست که توسط دندان‌پزشک متخصص، یک پروتز منطبق بر دندان شما ساخته می‌شود و روی تاج دندان قرار می‌گیرد.

بریج کردن دندان‌ها، پرکردن قسمت‌های از بین رفته به‌صورت عادی، اینله و آنله دندان و بیلد اپ نیز از دیگر تکنیک‌ها در دندان‌پزشکی به شمار می‌آیند که هرکدام بنا به تصمیم متخصص اجرا می‌شوند. همچنین اگر دندان‌های کوچک داشته باشید که به اندازه کافی رشد نکرده‌اند، روش افزایش طول تاج نیز می‌تواند به ترمیم خط لبخندتان کمک شایانی کند. از دیگر فرایندها در دندانپزشکی ترمیمی هم باید به جراحی زیبایی لثه و تراشیدن و شکل‌دادن به مینای دندانتان اشاره کنیم.

متخصص ترمیمی دندان

در ادامه مطلب شما با بهترین بهترین متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در تهران آشنا خواهید شد. ما برای سهولت شما تمامی راه‌های ارتباطی موجود با هر کلینیک را نیز در هر بخش آماده کرده‌ایم.

کلینیک مهرآوید

اگر می‌خواهید که بهترین خدمات حوزه دندان‌پزشکی را به‌صورت یکجا در یک کلینیک داشته باشید قطعاً هیچ جا به اندازه کلینیک مهرآوید رضایت شما را جلب نخواهد کرد. تیم تخصصی و فوق‌تخصصی مهرآوید هم اکنون با جدیدترین متدها و برترین دندانپزشکان سطح کشور به کار دندان‌پزشکی ترمیمی و دیگر زمینه‌های دندان‌پزشکی مشغول هستند.

کلینیک مهرآوید

در این کلینیک امور مربوط به دندان‌پزشکی و ترمیم دندان کودکان نیز توسط تیم بسیار مهربان و باحوصله مهرآوید به‌صورت کودکانه و بدون درد انجام می‌شود تا فرزند شما تجربه دلپذیری از دندان‌پزشکی داشته باشد. جالب است بدانید که یکی از بزرگ‌ترین گروه‌های دندان‌پزشکی شامل 33 دندان‌پزشک و بیش از 70 متخصص در تمامی زمینه‌ها در کنار شما هستند.

این تیم حرفه‌ای قرار است زیباترین لبخندی که می‌توانید تصور کنید را برایتان به ارمغان بیاورند! هم اکنون این امکان برایتان فراهم شده تا بعد از تماس با کادر مجموعه مهرآوید و تعیین نوبت بهترین مسیر را برای درمان تمامی مسائل مربوط به دندان‌هایتان در پیش بگیرید.

 

راه‌های ارتباطی

  • شماره تماس: 02177478787
  • وب‌سایت: mehravidclinic.com
  • اینستاگرام: mehravidclinic
  • آدرس: تهران، خیابان پیروزی، نبش خیابان پرستار، پلاک ۲۳۰

کلینیک دندان‌پزشکی مهر

کلینیک دندان‌پزشکی مهر

از دیگر کلینیک‌های شناخته در سطح شهر تهران که در زمینه دندان‌پزشکی ترمیمی فعالیت‌های طولانی ای داشته است می‌توان به کلینیک دندان‌پزشکی مهر شریعتی اشاره کنیم. این مجموعه خدمات مربوط به دندان‌پزشکی کودکان و نوجوانان را در کنار انواع جراحی‌ها برای دهان، فک و صورت و درمان‌های تخصصی ریشه انجام می‌دهد. کنترل و ازبین‌بردن عفونت‌های لثه، ایمپلنت گذاری، ونیر کامپوزیت و بلیچینگ نیز گوشه از کارهای دندان‌پزشکی حوزه ترمیم در این مجموعه است.

راه‌های ارتباطی

  • شماره تماس: 09127609024
  • وب‌سایت: mehrdentalcenter.com
  • اینستاگرام: mehrclinic_dental
  • آدرس: تهران – خیابان شریعتی، خیابان یخچال، خیابان کی نژاد، نبش خیابان قریب، مجتمع پزشکان قریب، طبقه 3 واحد 7

کلینیک دندانپزشکی الماس تهران

کلینیک دندانپزشکی الماس تهران

کلینیک دندان‌پزشکی الماس تهران نیز مجموعه‌ای متشکل از پزشکان متخصص در زمینه‌های متنوع بوده که همگی در زمینه کاری خود سال‌ها مطالعه کرده و تجربه‌های ارزشمندی نیز دارند. از جمله خدمات دندان‌پزشکی کلینیک الماس می‌توانیم به نوبت‌دهی به‌صورت اینترنتی، خدمات اورژانسی بدون داشتن وقت قبلی، مشاوره و پشتیبانی مراجعان به‌صورت 24 ساعته و تمامی امور ترمیم اشاره کنیم. شما همچنین می‌توانید قبل از مراجعه به این کلینیک از مشاوره آنلاین رایگان نیز بهره مند شوید.

راه‌های ارتباطی

کلینیک دندان‌پزشکی لاله

کلینیک دندان‌پزشکی لاله

کلینیک دندان‌پزشکی لاله یکی از بهترین تیم‌های متخصص دندان‌پزشکی ترمیمی غرب تهران را در اختیار دارد. در این مجموعه همه امور مربوط به طراحی و یا اصلاح خط لبخند شما با نهایت دقت و صرف زمان و انرژی زیاد انجام می‌شود و تمامی معضلاتی که در زمینه پوسیدگی و خرابی دندان‌هایتان دارید نیز رفع خواهد شد. کلینیک لاله برای همه کودکان زیر 12 سال خدمات تخصصی مربوط به دندانپزشکی کودکان را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای مراجعه به کلینیک لاله از روش های زیر اقدام کنید.

راه‌های ارتباطی

  • شماره تماس: 02144400775
  • وب‌سایت: lalehclinic.com
  • اینستاگرام: laleh_dental_clinic
  • آدرس: ابتدای جنت‌آباد جنوبی، نبش کوچه چهارم، ساختمان بانک پاسارگاد، طبقه اول

کلینیک دندان‌پزشکی گیشا

کلینیک دندان‌پزشکی گیشا

این مجموعه دندان‌پزشکی بهترین گروه‌درمانی مشکلات دهان و دندان در منطقه گیشا به شمار می‌آید. حضور دندان‌پزشکان معتبر و متخصص و بهره‌مندی از ابزار و تجهیزات مدرن از جمله مزایای مهم کلینیک دندان‌پزشکی گیشا محسوب می‌شوند. اگر این کلینیک به محل زندگی شما نزدیک است می‌توانید همه امور مربوط به ارتودنسی، ایمپلنت، جراحی‌های فک و صورت و دندان‌پزشکی فرزندانتان را به آنها بسپارید. در این مجموعه بهترین کیفیت با مناسب‌ترین هزینه برای مراجعه‌کنندگان تضمین شده است.

راه‌های ارتباطی

کلینیک دندان‌پزشکی عاج

کلینیک دندان‌پزشکی عاج

یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک‌های دندان‌پزشکی در تهران که برای دندان‌پزشکی ترمیمی از باکیفیت‌ترین متریال‌های موجود در بازار استفاده می‌کند، کلینیک عاج است. در این مجموعه همه خدمات مربوط به زیبایی دندان‌ها و خط لبخند به همراه بررسی و رفع تمام معضلات دهان و دندان برای مراجعه‌کنندگان به‌صورت تخصصی انجام می‌شود. شما می‌توانید برای سفیدکردن دندان، پر کردن دندان، کامپوزیت ونیر، رفع مشکلات ریشه و انواع جراحی‌ها به این مجموعه مراجعه کنید.

راه‌های ارتباطی

کلینیک دندان‌پزشکی سامیا

مجموعه دندان‌پزشکی سامیا برای همه مخاطبان خود امور ترمیم و زیبای دندان‌ها را در محیطی آرام‌بخش و به‌دوراز هرگونه استرس و نگرانی انجام می‌دهد. در این کلینیک تمامی خدمات مربوط به دندان‌پزشکی مانند جراحی‌ها، رادیولوژی و رادیوگرافی نیز مهیا شده است. جالب است بدانید که خدمات دندان‌پزشکی ترمیمی در کلینیک سامیا تحت پوشش اکثر بیمه‌های درمانی قابل‌انجام بوده و مناسب‌ترین هزینه را برای شما در پی خواهد داشت. شما می‌توانید برای تعیین نوبت خود از راه‌های زیر اقدام کنید.

راه‌های ارتباطی

کلینیک دندان‌پزشکی رومی

کلینیک دندان‌پزشکی رومی

یکی از مجموعه‌های تخصصی و بسیار لوکس در شمال تهران که برای انجام امور دندان‌پزشکی خود از مدرن‌ترین و جدیدترین ابزارها و تجهیزات دندان‌پزشکی بهره می‌برد کلینیک رومی است. در این مجموعه ده لاین مختلف برای انجام همه امور مربوط به دندان‌پزشکی و رفع مشکلات فک و لثه مشغول به فعالیت و ارائه خدمات است. شما می‌توانید برای همه موارد مرتبط با دندان‌پزشکی ترمیمی به این مرکز مراجعه کنید و بعد از تعیین بهترین روش درمان، فرایند خلق یک لبخند بی‌نظیر را آغاز کنید.

راه‌های ارتباطی

  • شماره تماس: ۲۲۸۰۰۲۵۰
  • وب‌سایت: rumidental.com
  • اینستاگرام: rumiclinic
  • آدرس: کامرانیه شمالی، بالاتر از برج کوه نور، ابتدای لواسانی غربی، پلاک ۱۰، واحد ۷

کلینیک دکتر مریم حاکم زاده

کلینیک دکتر مریم حاکم زاده

کلینیک دندان‌پزشکی دکتر مریم حاکم زاده یکی از بهترین کلینیک های دندان‌پزشکی ترمیمی شمال تهران است. در این مجموعه انواع خدمات مربوط به درمان های زیبایی(لمینت، کامپوزیت و تاج دندان)،دندانپزشکی لیزری، جایگزینی دندان و درمان لثه انجام می شود. کلینیک لاله برای همه کودکان نیز خدمات تخصصی مربوط به دندان‌پزشکی کودکان را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای مراجعه به کلینیک دکتر حاکم زاده از روش های زیر اقدام کنید.

راه‌های ارتباطی

  • شماره تماس: 021-22229666
  • وب‌سایت: drhakemzadeh.com
  • آدرس: تهران ، بلوار میرداماد ، خیابان رازان شمالی ، پلاک 2 ، واحد 5

دکتر دل ارا جهری

دکتر دل ارا جهری

دکتر دلارا جهری، بهتربن دکتر دندانپزشک ترمیمی در تهران با هدف ارائه خدمات نوین و پیشرفته دندانپزشکی در خدمت شما عزیزان می باشد.‌ کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی شامل: ترمیم دندان و دندانپزشکی زیبایی، درمان ریشه دندان، جراحی دندان، جراحی پریو، پروتز دندان، ایمپلنت دندان، لمینت و … می باشد.

راه‌ های ارتباطی

  • شماره تماس: ۲۲۳۴۲۸۹۶
  • وب‌سایت: dr-delarajahri.co
  • آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، برج افق؛ طبقه دوم، واحد ۵

سخن پایانی

ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با دندان‌پزشکی گرایش ترمیم، حوزه‌های مربوط به آن و بهترین کلینیک‌های ارائه‌دهنده این خدمات آشنا کنیم. توجه داشته باشید که ترمیم دندان‌های آسیب‌دیده می‌تواند سطح سلامتتان را بالا برده و روحیه و اعتمادبه‌نفس شما را بسیار بیشتر کند. هم اکنون آدرس و راه‌های ارتباطی بهترین کلینیک‌های دندان‌پزشکی ترمیمی در اختیار شماست تا بتوانید هرچه زودتر و مؤثرتر برای درمان مشکلات دهان و دندان خود اقدام کنید.

 

سوالات متداول

1- دندان‌پزشکی ترمیمی چیست؟

دندان‌پزشکی ترمیمی تلاش می‌کند تا آسیب‌های وارد شده به دندان را با بهترین روش ممکن  برطرف کند تا فرد بتواند لبخند واقعی و جذاب خود را بار دیگر تجربه کند. در این پروسه بنا به تشخیص دندان‌پزشک برای متقاضیان کارهای مانند ونیر یا روکش که نمونه بسیار معروف آن لمینت است اجرا شود.

2- بهترین متخصص ترمیمی دندان در تهران کیست؟

کلینیک مهراوید، کلینیک دندانپزشکی مهر، الماس تهران، دندانپزشکی رومی، سامیا و لاله بهترین متخصص ترمیم دندان در تهران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .