بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران کجاست؟ 9 مرکز + اطلاعات تماس

بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران

همه کسانی که در تهران ساکن هستند همیشه با معضل ترافیک برای رسیدن به محل مورد نظر خود روبه‌رو بوده‌اند. برای موارد اورژانسی مانند ترمیم و زیبایی دندان این مشکل بیشتر به چشم می‌آید. اگر شما نیز ساکت شرق تهران هستید دیگر نگران نباشید. ما در این مقاله به شما بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران را معرفی کرده‌ایم تا بتوانید با خیال راحت و در کوتاه‌ترین زمان بهترین خدمات را دریافت کنید. با ما همراه باشید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران

برای اینکه بتوانید دندان‌های خود را ترمیم و زیبا کنید یا اصلاح طرح لبخند داشته باشید، بهتر است بدانید کدام کلینیک‌ها می‌توانند بهترین امکانات و خدمات را در اختیار شما قرار دهند. البته بهترین کلینیک نیز همیشه محلی است که از نظر جغرافیایی به شما نزدیک‌تر باشد تا بتوانید با سهولت بیشتری به آن دسترسی داشته باشید. ما در ادامه بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران را برای کسانی معرفی می‌کنیم که در این مناطق یا نزدیک به آن ساکن هستند. بهترین گزینه را بر اساس نیاز خود از میان کلینیک‌های زیر انتخاب کنید.

کلینیک دندانپزشکی مهرآوید

کلینیک مهرآوید

تفاوتی ندارد متقاضی ترمیم‌های زیبایی دندان هستید یا تمایل دارید فرزند خود را برای یک ویزیت ساده یا حتی یک عصب‌کشی سخت به متخصص کودکان نشان دهید. در هر صورت می‌توانید روی کلینیک مهرآوید و تیم متخصص آن حساب ویژه‌ای باز کنید. اگر در شرق تهران ساکن هستید و کیفیت کلینیک و خدماتی که دریافت می‌کنید برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد حتما سری به کلینیک مهرآوید بزنید و با خیال راحت منتظر بمانید تا دوباره به زیبایی بتوانید لبخند بزنید.

 در کلینیک مهرآوید تیم ۱۰۰ نفره‌ای مشغول به کار هستند که ۳۳ نفر از آنها دندانپزشک بوده که از این بین ۱۴ نفر به عنوان دندانپزشک عمومی فعال هستند و بقیه افراد در تخصص‌های دیگر نظیر ترمیم دندان، پروتز، دندانپزشکی اطفال، ارتودنسی و… کار می‌کنند.

 

اطلاعات تماس

کلینیک دندانپزشکی سبز

کلینیک دندانپزشکی سبز

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که تا رزومه را نبینید باور نمی‌کنید، شاید ۹۴ جایزه به عنوان کلینیک برتر یا بیش از ۱۰ هزار مشتری راضی تأییدیه خوبی باشد تا بتوانید برای دریافت انواع خدمات به بهترین دندانپزشکی شرق تهران مراجعه کنید. این کلینیک هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب آماده ارائه انواع خدمات به شما است.

در بخش درباره ما این سایت ذکر شده:

کلینیک تخصصی دندانپزشکی (سلامت دهان و دندان) سبز، مجهزترین مرکز در شرق تهران (مناطق رسالت، نارمک، تهرانپارس) با ۱۰ یونیت دندانپزشکی در بخش های تخصصی ارتودنسی، ترمیمی و زیبایی، پروتزهای دهان و دندان، جراحی دهان فک و صورت، درمان ریشه دندان، دندانپزشکی کودکان و نوجوانان، دندانپزشکی تحت بیهوشی و آرام بخشی، تشخیص و آسیب شناسی بیماری های دهان و فک و صورت، جراحی لثه، ایمپلنت و لیزر همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب در خدمت بیماران گرامی می باشد.

اطلاعات تماس

  • سایت: sabzdentalclinic.com
  • شماره‌تلفن: ۰۲۱۷۷۸۰۸۰۴۵
  • اینستاگرام: sabzdentalclinic
  • آدرس: اتوبان رسالت شرق (شهید سلیمانی)، خیابان آیت شمالی، نبش زمرد شرقی

دندانپزشکی یاسین

دندانپزشکی یاسین

یکی از معضلاتی که همیشه افراد با شرایط خاص معلولیت را آزار می‌دهد، نادیده ‌گرفتن دسترسی آن‌ها به ساختمان‌هایی مانند کلینیک‌های دندان‌پزشکی است. دندانپزشکی یاسین در کنار دوستان معلول و افراد دیگر است و می‌تواند هر نوع خدماتی که تمایل دارید را در اختیار شما قرار دهد. با اطمینان خاطر از سابقه کاری و استفاده از شیوه‌های نوین دندان‌پزشکی از خدمات این مجموعه استفاده کنید و دندان‌هایی سالم و زیبا داشته باشید.

اطلاعات تماس

دندانپزشکی پرنیان

دندانپزشکی پرنیان

پرنیان نیز توانسته است نام خود را به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران به ثبت برساند. نارمکی‌هایی که از دندان‌درد خود کلافه شده‌اید، الان وقت آن است که برای درمان دندان درد خود به این کلینیک بروید یا اگر از نارمک دور هستید با یک تماس تلفنی  وقت قبلی خود را قطعی کنید. البته باید بدانید امکانات و متخصصانی که در این مجموعه هستند، باعث می‌شوند تا برای همیشه مشتری این کلینیک باشید و برای داشتن لبخندی زیباتر دندان‌های خود را به دست آن‌ها بسپارید.

اطلاعات تماس

  • سایت: parnian-dc.ir
  • تلفن: ۷۷۹۵۶۶۸۴
  • اینستاگرام: dental.clinic
  • آدرس: نارمک، خیابان در دشت، پایین‌تراز تقاطع گلبرگ، نبش کوچه ثابتی، پلاک ۷۴، ساختمان اروند، طبقه اول

 

کلینیک دندانپزشکی کریستال

کلینیک دندانپزشکی کریستال

برای کسانی که به ‌سختی اعتماد می‌کنند، کلینیک یا درمانگاه دندانپزشکی کریستال به دلیل اینکه مستقیماً زیر نظر وزارت بهداشت و معاونت درمان فعالیت می‌کند، بهترین انتخاب است. این کلینیک با تجهیزات بسیار پیشرفته می‌تواند بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران برای زیبایی و ترمیم دندان‌ شما باشد و لبخند شما را اصلاح کند. برای دریافت مشاوره رایگان درباره انواع خدمات این مجموعه همچون سینوس لیفت، ایمپلنت دندان، ارتودنسی و ..  به این کلینیک مراجعه کنید.

اطلاعات تماس

کلینیک دندانپزشکی لبخند تهرانپارس

از تمیز کردن دندان تا ارتودنسی،  پوشش، از ترمیم و جراحی دندان تا درمان ریشه دندان از خدماتی هستند که با بهترین کیفیت می‌توانید در این کلینیک دریافت کنید و مطمئن باشید که بهترین نتیجه را به دست خواهید آورد. از ساعت ۱۰ تا ۲۱ می‌توانید با حضور در این کلینیک از خدمات آن بهره ببرید و به کمک پزشکان متخصص این مجموعه دندان‌هایی سالم و لبخندی زیبا داشته باشید.

اطلاعات تماس

  • تلفن: ۷۷۷۹۶۴۴۷
  • اینستاگرام: labkhanddenta
  • آدرس: تهران، تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ شرقی، کلینیک دندانپزشکی لبخند

کلینیک دندانپزشکی لبخند سپید شرق

کلینیک دندانپزشکی لبخند سپید شرق

برای اطفال خود به دنبال محلی مناسب هستید یا می‌خواهید با بهترین کیفیت دندان خود را پروتز کنید؟ هر مشکلی که در زمینه دندان و دهان خود داشته باشید می‌توانید روی کمک متخصصان این کلینیک به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران حساب باز کنید. بلیچینگ، ارتودنسی، آموزش بهداشت دهان و دندان، زیبایی دندان و هرگونه خدمات دیگر در این کلینیک ارائه می‌شوند. اگر نیاز دارید با دیدن نمونه کارها قوت قلب پیدا کنید به آدرس اینستاگرام سری بزنید. این مجموعه مجهز به انواع دستگاه‌های پیشرفته و البته متخصصان متبحری است که سال‎‌ها در این زمینه تلاش کرده‌اند.

اطلاعات تماس

  • سایت: labkhand-sepid.com
  • تلفن: ۰۲۱۷۷۷۱۴۹۷۱
  • اینستاگرام: labkhand_sepid_shargh
  • آدرس: فلکه اول تهرانپارس یا اتوبان باقری، خیابان گلبرگ (امیری طائمه)، خیابان رشید جنوبی، جنب بانک سپه، پلاک ۱۸، واحد دوم

کلینیک دندانپزشکی رویش

کلینیک دندانپزشکی رویش

کلینیک دندانپزشکی رویش واقع در خیابان دماوند، یکی از بهترین کلینیک دندانپزشکی در شرق تهران محسوب می‌ شود که با بهره‌مندی از مجهز‌ترین امکانات و فضایی شیک و مدرن و در عین حال آرام و دنچ از مراکز درمانی تحت نظر وزارت بهداشت و درمان می‌ باشد.

اطلاعات تماس

  • اینستاگرام: rooyesh.dentalclinic
  • تلفن: 02177173007
  • آدرس: تهران، استان تهران، تهران، خیابان دماوند، مسیل جاجرود، خیابان حافظ، خیابان افضلی، تقاطع مستوفی(بصیر)، پلاک 44،

دکتر قائمی

دکتر قائمی

کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر قائمی از متخصصین مجرب و کار آزموده به همراه تکنولوژی روز در زمینه های مختلف درمانی دندانپزشکی بهره می برد که علاوه بر ارائه بالاترین سطح کیفی درمان، این امکان را فراهم نموده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن  خدمات را ارائه نماید.

اطلاعات تماس

  • سایت: drghaemiclinic.com
  • تلفن: ۷۷۷۴۳۱۵۱_۰۲۱
  • آدرس: اتوبان باقری تهران پارس، خیابان فرجام، بین رشید وزرین پلاک ۱۵۶ طبقه اول

سخن پایانی

برای اینکه بتوانید دندان‌هایی زیبا داشته باشید، لازم است حتماً همیشه با یک دندانپزشک متبحر در ارتباط باشید و به صورت دوره‌ای آن را چکاپ کرده یا اگر مشکل حادی دارید بتوانید روی خدمات او و کلینیک محل کار حساب کنید. اگر در شرق تهران هستید لازم است این مقاله را یک بار دیگر بخوانید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران شامل ۷ کلینیک با تجهیزات بسیار بالا است که هر کدام می‌توانند به شما برای سلامت دهان و دندان کمک کنند. این که شما کدام یک را برمی‌گزینید به شرایطی که دارید می‌تواند ارتباط داشته باشد.

 

سوالات متداول

1- بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران کجاست؟

کلینیک مهراوید در صادقیه، کلینیک دندانپزشکی سبز در رسالت، کلینیک لبخند سپید شرق و کریستال در تهرانپارس و دندانپزشکی یاسین در اتوبان بسیج بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران هستند.

2- در دندانپزشکی شرق تهران چه خدماتی ارائه می شود؟

انواع خدمات مربوط به درمان و زیبایی دندان اعم از ترمیم دندان، جرم گیری دندان، لمینت و کامپوزیت، بلیچینگ و ایمپلنت دندان توسط بهترین متخصص دندانپزشکی شرق تهران ارائه می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .