بهترین متخصص ارتودنسی در تهران را بشناسید! معرفی 10 ارتودنس

بهترین متخصص ارتودنسی در تهران

شاید شما نیز با افرادی روبه‌رو شده‌اید که روی دندان‌های خود یک ردیف سیم قرار داده‌اند. این سیم که کمک می‌کند دندان بر اثر مرور زمان شکل زیباتری به خود بگیرد، بریس‌ها و دستگاه‌های اصلاحی هستند که متخصص ارتودنسی روی دندان قرار می‌دهد. اگر شما یا فرزندتان برای داشتن دندان‌هایی صاف و یکدست نیاز به استفاده از این ابزارهای اصلاحی دارد، لازم است تا شما را با بهترین متخصص ارتودنسی در تهران آشنا کنیم تا بتوانید به بهترین شکل ظاهر نازیبای دندانتان را ترمیم کنید. از میان این متخصصان هرکدام را که از لحاظ مکانی به شما نزدیک‌تر است انتخاب کنید و با اطمینان دندان‌های خود را به آنان بسپارید.

بهترین دکتر ارتودنسی

بهترین دکتر ارتودنسی در تهران

متخصصان بسیار زیادی هستند که در زمینه ارتودنسی تحصیل کرده‌اند؛ اما نمی‌توان به همه آنان لقب بهترین متخصص ارتودنسی در تهران را داد. داشتن تحصیلات در کنار تجربه می‌تواند به متخصص شما کمک کند بهترین نتیجه را از ترمیم دندان به دست آورید. پس با ما همراه باشید تا این 7 متخصص برتر شهر تهران را بشناسید.

1- دکتر محمدرضا جهانبخشی

بهترین دکتر ارتودنسی که در شرق تهران می‌توانید به آن مراجعه کنید دکتر محمدرضا جهانبخشی است که در کلینیک مهراوید به شما خدمات ارتودنسی را ارائه می‌کند. دکتر جهانبخشی که مدرک خود را در سال 1381 دریافت کرده است، در سال 1390 دوره تخصص ارتودنسی خود را آغاز کرد و پس از گذراندن 4 سال دوره تخصص موفق به دریافت بورد تخصصی ارتودنسی و ناهنجاری‌های فکی شده است.

دکتر محمدرضا جهانبخشی

البته برای آشنایی بیشتر با دکتر جهانبخشی می‌توانید به آدرس صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید. می‌توانید برای داشتن دندان‌هایی مرتب، ارتودنسی ثابت و نامرئی، ارتودنسی با براکت هم‌رنگ دندان یا ارتودنسی دیمون یا به کلینیک مهراوید مراجعه کنید یا با شماره 02177438526 تماس بگیرید.

اطلاعات تماس

2-دکتر جمیلیان

دکتر جمیلیان

دکتر جمیلیان را از آن رو می‌توان بهترین متخصص ارتودنسی در تهران معرفی کرد که علاوه بر داشتن فلوشیپ تخصصی جراحی ارتودنسی و ناهنجاری‌های فک و صورت عضو انجمن‌های بسیاری مانند ارتودنتیست‌های ایران،ارتودنسی اروپا، انجمن بین‌المللی ارتودنتسیت‌ها، انجمن ارتودنتیست های آمریکا، عضو انجمن ارتودنتیست های اروپا است.

علاوه بر سایت jamilian.net می‌توانید به آدرس تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از چهار راه پارک وی، خیابان پسیان، پلاک ۱۴، طبقه ۵، واحد ۵۵ مراجعه کرده یا با تلفن ۲۲۰۱۱۸۹۲ تماس بگیرید.

3-دکتر درویش‌پور

برای داشتن دندان‌هایی خوب باید به بهترین دکتر ارتودنسی در تهران مراجعه کنید که مانند دکتر درویش‌پور هم تحصیلات تخصصی در این زمینه داشته و هم با 20 سال سابقه کار اطلاعات خود را به‌روز نگه داشته باشد. جالب اینجا است که شما در هر نقطه از تهران که باشید برای مراجعه به دکتر هادی درویش‌پور راه چندانی ندارید؛ چون او با افتتاح سه مطب در نقاط مختلف تهران و حتی کرج همیشه در دسترس شما است.

دکتر درویش پور

پس به سایت drdarvishpour.com مراجعه کنید و از آنجا آدرس و شماره‌ تلفن یکی از سه مطب در قیطریه، میدان فاطمی یا دهکده المپیک را انتخاب کرده و با مطب موردنظر تماس بگیرید.

 4-دکتر علیرضا خدیوی

دکتر علیرضا خدیوی

دکتر علیرضا خدیوی که بهترین متخصص ارتودنسی در تهران است هم در ایران و هم در کانادا تحصیلات خود در زمینه ارتودنسی را به پایان رسانده است و هم دارای تجربه کافی و اطلاعات به‌روز در زمینه علم دندانپزشکی است. علاوه بر این دکتر خدیوی از تجهیزاتی کاملا استاندارد استفاده می‌کند تا بتواند رفاه بیشتری را برای بیماران فراهم کند.

اطلاعات تماس

  • تلفن 02177731007
  • اینستاگرام: dralirezakhadivi
  • آدرس مطب شرق تهران: فلکه دوم تهران پارس، فرجام، پ۸۹، ساختمان آریانا، طبقه پنجم، واحد۲۳

5- دکتر نگار حدادی

اینکه شما در غرب تهران ساکن هستید یا محل زندگی شما شرق است تفاوتی ندارد. در هر دو مورد می‌توانید به نزدیکترین مطب دکتر نگار حدادی مراجعه کنید و برای خدماتی مانند ارتودنسی، بلیچینگ، سفید کردن و ریتیتر از او کمک بگیرید. برای اطمینان بیشتر حتما به سایت https://doctorhadadi.com/ مراجعه کنید تا از نزدیک با رزومه و نمونه کارهای دکتر حدادی آشنا شوید. همچنین برای رفتن به مطب دکتر واقع در اشرفی اصفهانی با 02144448517 تماس بگیرید یا با شماره 02177888036 تماس برقرار کنید تا برای شما وقت ملاقات در فلکه تهرانپارس تنظیم شود.

6-دکتر کوثر عزیزلو

دکتر کوثر عزیزلو

اگر شما نیز با دیدن نمونه‌ کارها اطمینان حاصل می‌کنید و از تخصص دکتر خود مطمئن می‌شوید، پس قبل از هر کار به سایت dr-azizloo.com مراجعه کنید تا شاهد رزومه موفق دکتر عزیزلو باشید. برای وقت قبلی نیز با شماره 22135512 تماس بگیرید و برای حضور در مطب بهترین متخصص ارتودنسی در تهران واقع در میدان کاج آماده شوید. دکتر عزیزلو که بیش از 10 سال سابقه کار را در کارنامه خود دارد می‌تواند در زمینه‌های زیر به شما کمک کند:

  • درمان‌های ارتودنسی متحرک و ثابت ویژه همه گروه‌های سنی
  • درمان‌های ارتودنسی با استفاده از جدیدترین تکنیک‌های درمانی
  • براکت‌های هم‌رنگ دندان
  • درمان‌های ارتوسرجری

اطلاعات تماس

7-دکتر احمد شیبانی نیا

دکتر احمد شیبانی نیا

ما می‌توانیم به شما اطمینان دهیم دکتر احمد شیبانی نیا که به‌عنوان بهترین متخصص ارتودنسی تهران  به شما معرفی می‌کنیم، بی‌جهت عضو انجمن ارتودنتیست‌های ایران (IAO، انجمن بین‌المللی ارتودنتیست‌ها (WFO)، انجمن ارتودنتیست‌های آمریکا (AAO) و عضو انجمن ارتودنتیست‌های اروپا (EOS)نیست. تخصص، تجربه، همراه با افتخار داشتن طولانی‌ترین دوره فلوشیپ از جمله مواردی است که می‌توان برای دکتر شیبانی نیا به آن استناد کرد.

اطلاعات تماس

  • سایت: sheibaninia.net
  • تلفن تماس : ۰۹۰۲۹۹۵۲۱۰۲
  • اینستاگرام: dr_sheibani_nia
  • آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، جنب برج ملت، کوچه انصاری یا صداقت، پلاک٨٢، واحد٧

8- دکتر احسان مهریزی

دکتر احسان مهریزی

دکتر مهریزی متخصص ارتودنسی از سال ۱۳۸۸ به درمان بیماران ارتودنسی اشتغال دارد. وی علاوه برمطب در چندین کلینیک تخصصی سابقه کار موفق دارد از جمله کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی قزوین، کلینیک ویژه دانشگاه آزاد تهران، پلی کلینیک شهرداری منطقه 5 شهرداری تهران و کلینیک دندانپزشکی بیمارستان بهمن.

اطلاعات تماس

  • سایت: drmehrizi.com
  • تلفن تماس : 88376343 – 021
  • اینستاگرام: @drmehrizi
  • آدرس : تقاطع سعادت آباد و بلوار دریا – نبش توحید چهارم – پلاک 4 – طبقه اول

9- دکتر میلاد شامحمدی

دکتر میلاد شامحمدی

دکتر میلاد شامحمدی (Orthodontics) متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت، عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور اهواز، رتبه یک بورد تخصصی ارتودنسی کشور و همچنین عضو انجمن ارتودنتیست های ایران و امریکا می باشند که به صورت همزمان در دو شهر تهران و اهواز مشغول به فعالیت می باشند.

 

اطلاعات تماس

  • سایت: drshamohammadi.com
  • تلفن تماس : 22203343-02133336803-061
  • اینستاگرام: dr.milad.shamohammadi
  •  آدرس مطب تهران: تهران, بلوار اندرزگو, بین کاوه و قیطریه , کوچه خسروی جنوبی,پلاک سه,مجتمع ماهور , طبقه دوم,واحد هشت
  • آدرس مطب اهواز: اهواز , کیانپارس , خیابان پهلوان شرقی , نبش خیابان اردیبهشت , مجتمع پزشکی آویستا , طبقه هشتم

10- رامین جعفرزاده

رامین جعفرزاده

دکتر رامین جعفرزاده متخصص ارتودنسی، دارای بورد تخصصی عضو انجمن ارتودنسى امریکا aao ، عضو آکادمى ارتودنتیست هاى جهان wfo، ایمپلنتولوژیستاز فرانسه،عضو کنگره ایمپلنتولوژیست هاى جهان icoi در اینمرکز درمانهای تخصصی ارتودنسی از جمله درمانهای پلاکهای متحرک برای اصلاح بد شکلیهای فکی در سنین رشد ، درمانهای ثابت ارتودنسی برای اصلاح بی نظمیهای دندانی و درمانهای ارتوسرجری برای اصلاح مشکل دندانها و فکین همراه با جراحی را انجام می دهد.

اطلاعات تماس

  • تلفن تماس :  88553637
  • اینستاگرام: raminjafarzadeh.ir
  •  آدرس مطب: ولیعصرف جنب پمپ بنزین پارک ساعی، برج سپهر، ط 5، واحد 502

تفاوت دندانپزشک عمومی با متخصص ارتودنسی

بله! درست متوجه شدید. متخصصان ارتودنسی با دندانپزشکان عمومی متفاوت هستند؛ به همین دلیل است که شما باید برای این خدمات حتماً به بهترین متخصص ارتودنسی در تهران مراجعه کنید تا نتایج قابل‌قبولی به دست آورید. در سایت smilesmadebeautiful تفاوت دندانپزشک عمومی با متخصص ارتودنسی  با این دو عبارت ذکر شده است که به شما کمک می‌کند کاملاً متوجه وجه تمایز این دو حرفه شوید:

Dentists typically encourage good oral hygiene and provide services. Orthodontists are dentists that specialize in the alignment of teeth

این بدان معنا است که بهداشت دهان و دندان به عهده دندانپزشکان عمومی است، درحالی‌که ارتودنتیست‌ها وظیفه  ترازکردن دندان‌ها را بر عهده دارند. البته هر دو به‌سلامت دهان و دندان کمک می‌کنند؛ اما هر کدام شیوه خود را در این زمینه دارند. دندانپزشکان عمومی که تمایل دارند در حیطه ارتودنسی فعالیت کنند باید تحصیلات اضافه‌تری داشته باشند؛ به همین دلیل اگر بیمار در زمینه ترازکردن دندان یا اوربایت مشکل داشته باشد وظیفه دندانپزشک عمومی این است که او را به یک متخصص ارتودنسی ارجاع دهد.

ارتودنس دندان

ارتودنتیست‌ها، متخصصان دندانپزشکی هستند که شما تصور می‌کنید تنها حرفه آنان این است که دندان‌های کج شما را با کمک بریس‌ها اصلاح کنند؛ اما باید بدانید آنان در موارد دیگری نیز می‌توانند به شما کمک کنند. اوربایت، آندربایت، کراس بایت، درمان فاصله دندان ها، تجمع و تراکم بیش از حد دندان‌ها در یک ناحیه و حتی درمان اختلالات گیجگاهی فکری از جمله موارد دیگری است که لازم است برای حل آن به ارتودنس دندان مراجعه کنید.

سخن نهایی

ارتودنسی دندان

گاه دندان‌ها به نحوی غیر تراز رشد می‌کنند و ظاهری نازیبا به فک و خنده شما می‌دهند؛ به همین دلیل لازم است برای ترازکردن و ردیف‌کردن دندان‌های خود از کمک‌های یک متخصص ارتودنسی بهره ببرید که در این زمینه تحصیلات و تجربه کافی دارد. البته این نکته را در نظر بگیرید که اگر می خواهید بهترین نتیجه را بگیرید، باید در بهترین سن ارتودنسی دندان یعنی همان دوران کودکی اقدام کنید. به نقل از سایت drfathian در رابطه با بهترین سن ارتودنسی دندان:

معمولاً، درآمدن دندان‌های دائمی در سنین بین 8 تا 14 سالگی رشد می‌کنند. بنابراین بهترین سن برای انجام ارتودنسی بین 9 تا 14 سالگی است. البته شرایط هر کودک متفاوت است و ممکن است برخی کودکان در سن پایین‌تری به ارتودنسی نیاز داشته باشند.

بهترین متخصص ارتودنسی در تهران دندانپزشکانی هستند که می‌توانند به شما اطمینان دهند با مراجعه به آن‌ها در کوتاه‎‌ترین زمان و با بهترین خدمات، زیبایی به دندان‌های شما باز خواهند گشت. از میان این 7 متخصص برتر، بهترین گزینه را که از نظر مکانی به شما نزدیک‌تر است انتخاب کرده و با مراجعه به دکتر منتخب خود زیباتر بخندید.

 

سوالات متداول

1- بهترین دکتر ارتودنسی در تهران کیست؟

همانطور که در این مقاله گفتیم، دکتر جمیلیان، دکتر کوثر عزیزلو، دکتر نگار حدادی، دکتر هادی درویش پور و دکتر جهانبخشی از بهترین متخصصان ارتودنسی تهران هستند. برای دریافت راه های ارتباطی به مطلب بالا رجوع کنید.

2- بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران کیست؟

دکتر هادی درویش پور و دکتر جمیلیان از بهترین متخصصان ارتودنسی در شمال تهران هستند.

۳ دیدگاه در “بهترین متخصص ارتودنسی در تهران را بشناسید! معرفی 10 ارتودنس

  1. محمد می گوید:

    اقای دکتر جباری هم یکی از بهترین متخصصین ارتودنسی در تهران هستن من هم خودم و هم خواهرم پیش ایشون درمان شدیم واقعا کارشون عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .