بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران کیست؟ معرفی 13 دندانپزشک زیبایی تهران

داشتن دندان‌های زیبا که اعتماد به ‌نفس شما را بالاتر ببرد، همیشه با بهداشت دهان و دندان میسر نیست. گاهی حتی با وجود مراقبت‌های بسیار زیاد نیاز است تا از خدمات زیبایی دندان بهره برد. در این مواقع است که باید کمی حوصله و وقت به خرج دهید تا بتوانید بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران را پیدا کنید و با کمک او لبخند زیبایی را به خود هدیه دهید. اگر شما نیز به دنبال متخصص دندانپزشکی هستید که بتوانید با خیال راحت دندان‌های خود را به دست او بسپارید، نگران نباشید. ما در ادامه 8 دندانپزشک برجسته در شهر تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران

داشتن دندان‌هایی سفید و زیبا نیازمند آن است که از تخصص یک دندانپزشک ماهر بهره برد. در این بین، باید بدانید که یافتن بهترین دندانپزشک زیبایی کار ساده‌ای نیست. شما علاوه بر این که باید به فکر هزینه این کار باشید، باید مطمئن باشید که نتیجه نهایی همان چیزی خواهد بود که انتظارش را دارید. پس لازم است که با دقت بیشتری دندانپزشک خود را انتخاب کنید. ما در ادامه شما را با 8 پزشک متخصصان زیبایی دندان در شهر  تهران آشنا خواهیم کرد.

1- دکتر ندا سناییدکتر ندا سنایی، دندانپزشک زیبایی

دکتر سنایی متخصص دندانپزشکی ترمیمی می باشند، ایشان  فارغ التحصیل دوره عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و فارغ التحصیل دوره تخصص از دانشگاه آزاد تهران هستند.

در حال حاضر ایشان به عنوان یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی در مرکز دندانپزشکی مهرآوید پیروزی مشغول هستند.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02177478787
  • اینستاگرام: Mehravidclinic
  • واتس‌اپ: 09192425002
  • آدرس: تهران، خیابان پیروزی، نبش خیابان پرستار، پلاک ۲۳۰

 

2- دکتر بهناز واقفی

دکتر بهناز واقفی

قطعاً یکی از خصوصیت برجسته بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران این است که پزشک مورد نظر بتواند مدارک معتبر خارجی و داخلی را کسب کند و دانش خود را با پیشرفت تکنولوژی و اطلاعات روز دنیا ارتقا دهد. همچنین باید بدانید که عضویت در انجمن‌های معتبر دنیا و داشتن مدرک تحصیلی در زمینه دکترای دندانپزشکی نیز از دلایلی است که باعث می‌شوند ما دکتر بهناز واقفی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اطلاعات تماس

در بخش درباره ی ما سایت دکتر واقفی، آمده :

دکتر بهناز اشرف واقفی , در سال ۱۳۹۰ از تهران فارغ التحصیل شده و موفق به اخذ مدرک دکترای دندانپزشکی گردیدند. دکتر بهناز واقفی عضو انجمن دندانپزشکان ایران هستند.
و به علت حضور مستمر در کنفرانسهای علمی و در پژوهشهای علمی متعدد ، موفق به اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی گردیده اند. دکتر واقفی موفق به اخذ سرتیفیکیت های متعدد داخلی و خارجی در زمینه دندانپزشکی زیبایی و اصول طراحی لبخند میباشد.

3- دکتر محمد یزدی‌زاده

دکتر محمد یزدی زاده

شاید برایتان جالب باشد بدانید که دکتر محمد یزدی زاده علاوه بر مدرک اصلی خود، دارای تخصص در زمینه مستر لیزر و ایمپلنتولوژی از کشور آلمان است. دانش به‌روز شده دکتر یزدی باعث شده است تا بتوان او را در میان 8 دندانپزشک برتر و مطرح تهران قرار داد. علاوه بر داشتن مدرک پیشرفته ایمپلنت از دانشگاه بن آلمان، می‌توانید مطمئن باشید که دکتر یزدی زاده در زمینه کامپوزیت، لمینت دندان و سایر جراحی‌های تخصصی در حوزه دندان می‌توانید تخصص و تعهد لازم را داشته باشد و با خیال راحت لبخند زیبایی را برای شما به ارمغان آورد.

اطلاعات تماس

4-دکتر مهرداد فلاحدکتر فلاح

دکتر مهرداد فلاح در سال 1378 از دانشگاه شهید بهشتی تهران موفق به اخذ مدرک دکترای دندانپزشکی شد، در سال 1380 وارد دوره رزیدنتی دندانپزشکی ترمیمی شده و در سال 1382 دوره تخصصی دندانپزشکی را به اتمام رسانده و موفق به اخذ بورد تخصصی در رشته دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی گردیده است.

عضویت در آکادمی دندانپزشکان زیبایی آمریکا AACD  یا انجمن دندانپزشکان ترمیمی، تنها بخشی از فعالیت‌های منحصر به ‌فرد دکتر مهرداد فلاح است. بورد تخصصی در زمینه دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی در کنار به‌روز کردن اطلاعات خود با کمک شرکت در کنفرانس‌های متعدد برای کسب مدارج بیشتر می‌تواند شما را قانع کند تا برای داشتن لبخندی زیبا از راهنمایی‌ها و خدمات این پزشک ماهر بهره ببرید.

 

اطلاعات تماس

 

 

5- دکتر روشنک غفاری

دکتر روشنک غفاری

عضویت در انجمن دندانپزشکی آمریکا در کنار تخصص در زمینه خدمات زیبایی و ترمیمی دندان بزرگسالان و کودکان تنها بخشی از خدماتی است که دکتر روشنک غفاری در اختیار شما قرار می‌دهد. پروتز ثابت و متحرک، تقویت مینای دندان، لمینت دندان و سایر خدمات منحصر به ‌فرد در زمینه داشتن لبخندی جذاب از مواردی هستند که مراجعه به این دکتر حاذق می‌تواند برای شما به همراه داشته باشد.

اطلاعات تماس

6- دکتر الهام وزیری

دکتر الهام وزیری

بورد تخصصی مستر ایمپلنت‌های دندانی از دانشگاه UCLA آمریکا یکی از مواردی است که می‌تواند شما را در انتخاب دکتر الهام وزیری برای داشتن لبخندی زیبا و منحصر به ‌فرد ترغیب کند. به همین دلیل است که ما دکتر وزیری را در لیست بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران قرار می‌دهیم. به‌روز بودن اطلاعات و تخصص در زمینه ترمیم و زیبایی دندان از جمله مواردی هستند که توانسته‌اند این دکتر برجسته را در میان 8 پزشک برتر تهران قرار دهند. دکتر وزیری در صفحه اینستاگرام خود نیز سعی داشته تا با ارائه محتوای جذاب ویدیویی، آگاهی مناسبی درباره موضوعات مختلف در دندانپزشکی به مراجعان ارائه دهد. در اینجا یکی از این ویدیو ها را ملاحظه می کنید.

گفتنی است مطب ایشان یکی از بهترین مراکز ایمپلنت در تهران نیز هست.

اطلاعات تماس

7- دکتر مژگان آزادخواه

دکتر مژگان آزادی خواه

ارتودنسی نامرئی، ثابت، متحرک، لمینت سرامیکی، ایمپلنت دندان و سایر خدمات زیبایی که بتوانند لبخند زیبایی را در اختیار شما قرار دهند، از عمده مواردی هستند که می‌توانید با خیال راحت از دکتر مژگان آزادخواه بخواهید. با کمک متدهای روز دنیا و آخرین تکنولوژی مورد استفاده در زمینه ارائه خدمات زیبایی جای هیچ شکی باقی نمی‌ماند که یکی از بهترین پزشک‌های تهران خانم دکتر آزادخواه است. به همه موارد قابلیت‌های ذکر شده در بالا می‌توانید داشتن مدرک دندانپزشکی دیجیتال را نیز اضافه کنید تا تابلوی افتخارات این دکتر متخصص تکمیل شود.

در بخش درباره ما دکتر آزادخواه:

دکتر مژگان آزادخواه داراى فلوشیپ و گواهینامه معتبر ایمپلنت از آلمان در سال هاى ٢٠٠۴ و ٢٠١۵ مى‌باشد همچنین در سال هاى ٢٠١٣ و ٢٠١۶ از کشور هاى سوئیس و فرانسه فلوشیپ ایمپلنت دریافت نموده است. ایشان در طى سال هاى ٢٠٠٩ ، ٢٠١١ و ٢٠١٢ توسط پروفسوردکتر Lee از کشور کره‌ى جنوبى گواهینامه معتبر ایمپلنت را دریافت نموده است.

اطلاعات تماس

8- دکتر مونا نوروزی

بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران را می‌توان کسی دانست که بتواند علاوه بر داشتن مدارک و بورد تخصصی دانش کاملی در زمینه طراحی لبخند، لمینت کامپوزیت، ترمیم همرنگ دندان، بلیچینگ، روکش تمام سرامیکی داشته باشد و در این زمینه مشتریان خود را راضی نگه دارد. به همین دلیل است که دکتر مونا نوروزی علاوه بر تهران، یکی از بهترین دندانپزشکان زیبایی در شهر قم نیز است.

راه های ارتباطی

9- دکتر رضا خسروانی

دکتر رضا خسروانی

اگر هنوز در انتخاب پزشک خود تردید دارید، می‌توانید روی توانایی‌های دکتر رضا خسروانی حساب ویژه‌ای باز کنید. دکتر خسروانی علاوه بر داشتن بورد تخصصی در زمینه ترمیم و زیبایی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی است و همین امر می‌تواند خیال شما را بابت تخصص او در این زمینه آسوده کند. همچنین دکتر خسروانی به تدریس در دوره‌های زیبایی و آموزش سایر دندانپزشکان نیز می‌پردازد و این امر باعث می‌شود تا از به‌روز بودن اطلاعات ایشان اطمینان خاطر داشت. از این رو، قطعاً می‌توانید به دکتر خسروانی به عنوان استاد دندانپزشکان دیگر برای یک ترمیم بی‌ عیب‌ و نقص خدمات زیبایی دندان خود اطمینان کنید.

راه های ارتباطی

10- دکتر هومن عشقی

دکتر هومن عشقی

درباره دکتر: دارای فلوشیپ لیزر دندانپزشکی- عضو انجمن داندانپزشکان زیبایی آمریکا AACD – درجه مسترایمپلنت های دندانی از دانشگاه کالیفرنیاUCLA – درجه مستردندانپزشکی زیبایی ازدانشگاه کالیفرنیاUCLA – درجه مسترلیزر دندانپزشکی دانشگاه آخن آلمان

اطلاعات تماس

11- دکتر بهمن پوراقدم

 

داشتن فلوشیپ و مستر شیپ از ایمپلنت پیشرفته از lCOI آمریکا و عضویت در آکادمی دندانپزشکان زیبایی آمریکا AACD تنها بخشی از سوابق دکتر بهمن پور اقدم به‌عنوان بهترین دندانپزشک زیبایی تهران است. برای ایمپلنت فوری، لمینت، کامپوزیت، روکش ایمپلنت یا پروتز آن می‌توانید به مطب ایشان مراجعه کنید.

اطلاعات تماس

  • سایت: drbahmanpouraghdam.com
  • پیج اینستاگرام: instagram.com/drbahmanpouraghdam
  • شماره تماس: 22220000
  • آدرس: 24 متری سعادت آباد ، بالاتر از میدان فرهنگ ، نبش چهارم شرقی ، ساختمان آناهیتا ، پلاک 29 ، طبقه 2 ، واحد 203

12- دکتر ندا هادی

دکتر ندا هادی

دکتر ندا هادی در سال 1386 فارغ التحصیل شده اند و در طول دوره تحصیل جزء رتبه هاى برتر دانشگاه بودند. از سال 1388 مطب خود را اندازى کردند و پانزده سال سابقه فعالیت در مطب دارند. ایشان همچنین موفق به اخذ تعداد زیادى گواهینامه ( سرتیفیکت) از معتبرترین مراکز دانشگاهى داخل و خارج کشوردر زمینه هاى مختلف دندانپزشکى مثل زیبایى ، پروتز ، ایمپلنت و جراحى لثه شده اند.

 

اطلاعات تماس

  • سایت: drnedahadi.com
  • پیج اینستاگرام: dr.nedahadi
  • شماره تماس: 02126702787
  • آدرس: تهران،ضلع شمال شرقی پل سیدخندان،ساختمان٢۴،طبقه اول غربی،واحد۵

13- دکتر مجتبی صفار هرندی

دکتر مجتبی صفار هرندی

دکتر مجتبی صفار هرندی بهترین دکتر زیبایی دندان در تهران هستند. ایشان متولد 1353 در تهران هستند. ایشان nvسال 79 از دانشگاه سراسری ایران فارغ التحصیل شده اند و شروع فعالیت حرفه ای خود را از سال 1383 در تهران، با راه اندازی 2 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دندانپزشکی بطور شبانه روزی بنام های سیرنا و کلینیک دکتر هرندی و یک مطب تخصصی بنام خودشان با انجام کلیه خدمات ارتودنسی، لمینیت و جراحی زیبایی دندان و … شروع کردند.

اطلاعات تماس

خدمات دندانپزشکی زیبایی

خدمات دندانپزشک زیبایی

شاید تصور شما از دندانپزشکی و خدمات مربوط به آن فقط پر کردن و عصب‌کشی دندان باشد؛ اما باید بدانید که این روزها خدمات دندانپزشکی زیبایی حرف اول را در زمینه دندانپزشکی می‌زنند. این موارد که طیف وسیعی را شامل می‌شوند، از خدمات میناکاری، سفیدکردن دندان و باندینگ گرفته تا ارتودنسی، لمینت، ایمپلنت، اوردنچر، کامپوزیت، کرادینگ و اصلاح طرح لبخند گسترده هستند. تشخیص این که دندان شما برای زیبا شدن به کدام مورد نیاز دارد، به متخصص شما بستگی خواهد داشت.

سخن آخر

آنچه امروز می‌تواند تعیین‌کننده تخصص یک فرد در هر زمینه‌ای باشد، کسب اطلاعات به‌روز، همگام بودن با پیشرفت تکنولوژی و اطلاعات در دنیا است. این همان چیزی است که شما باید از دندانپزشک خود بخواهید تا مطمئن باشید که با کمترین مشکلی می‌توانید بهترین نتایج را به دست آورید.

شاید در تهران بتوانید دندانپزشک‌های زیادی را پیدا کنید؛ اما اطمینان ‌کردن به همه آن‌ها کار سختی است. در میان این تعداد بی‌شمار، ما به شما 8 دندانپزشک را به ‌عنوان بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران معرفی کرده‌ایم که هر کدام به دلایل متعددی توانسته‌اند خود را در این لیست قرار دهند.

 

سوالات متداول

1- بهترین دندانپزشک زیبایی تهران کیست؟

دکتر ندا سنایی، دکتر خسروانی، دکتر محمد یزدی زاده، مهرداد فلاح و دکتر الهام وزیری بهترین دندانپزشک زیبایی تهران هستند.

2- بهترین دکتر زیبایی دندان چه خدماتی را ارائه می دهد؟

لمینت، کامپوزیت، ارتودنسی، بلیچینگ، ایمپلنت دندان، روکش دندان، اصلاح طرح لبخند و .. از مهم ترین خدمات دندانپزشکی زیبایی هستند که توسط بهترین دندانپزشکان تهران که در این مقاله معرفی کرده ایم به مردم ارائه می شوند.

۳ دیدگاه در “بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران کیست؟ معرفی 13 دندانپزشک زیبایی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .