8 بهترین مرکز ایمپلنت در شرق تهران را بشناسید! + اطلاعات تماس

ایمپلنت در شرق تهران

ایمپلنت‌ از جمله خدمات دندانپزشکی به شمار می‌رود که روشی برای جایگزین کردن دندان است. در روش ایمپلنت دندان یک میله کوچک پیچی داخل استخوان فک قرار می‌گیرد. این پروسه به دانش بالایی نیاز دارد؛ به همین علت باید از بهترین مرکز ایمپلنت تهران در این راستا بهره برد. به دلیل اهمیتی که این موضوع به خود اختصاص داده است، قصد داریم در این مطلب به معرفی 6 مرکز ایمپلنت در شرق تهران بپردازیم و اطلاعات تماس را در اختیارتان قرار دهیم؛ پس همراه ما باشید.

مرکز ایمپلنت شرق تهران

ایمپلنت از جمله خدمات بسیار حساس به شمار می‌رود که باید توسط بهترین کلینیک‌ها و متخصصان انجام شود؛ به همین علت باید زمان کافی به پیدا کردن این مراکز اختصاص دهید. برای اینکه خیال شما را از بابت دریافت باکیفیت‌ترین خدمات راحت کنیم، قصد داریم 6 مورد از بهترین مراکز ایمپلنت شرق تهران را معرفی کنیم. این شما و این بهترین مراکز!

مهرآوید

بدون شک در لیست بهترین مرکز ایمپلنت واقع در شرق تهران، مهرآوید جای می‌گیرد. بهترین متخصصان شرق تهران در این کلینیک گرد هم آمده‌اند تا بهترین خدمات ایمپلنت دندان را به متقاضیان ارائه دهند. هدف دندان‌پزشکان این کلینیک بخشیدن یک لبخند زیبا به شما عزیزان است. بهترین تکنولوژی‌ها در کلینیک مهرآوید مورد استفاده قرار می‌گیرند تا بتوان از این طریق باعث افزایش خدمات ارائه‌شده شد.

کلینیک مهرآوید

همچنین محیط کلینیک کاملاً استریل و بهداشتی است و می‌توانید بابت دریافت ایمن‌ترین خدمات خاطر جمع باشید. اگر به دنبال یک جایگزین بدون درد برای دندان‌های از دست رفته هستید، می‌توانید به متخصصان مهرآوید اعتماد کنید. این متخصصان از بهترین برندها و جدیدترین روش‌ها نسبت به کاشت ایمپلنت اقدام می‌کنند. لبخند زیبا با متخصصان مهرآوید در یک قدمی شما است. کلینیک مهراوید علاوه بر ایمپلنت خدمات دیگری نظیر ارتودنسی، لمینت و خدمات مربوط به دندانپزشکی کودکان ارائه می دهد.

 

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02177478787
  • آدرس سایت: mehravidclinic.com
  • اینستاگرام: Mehravidclinic
  • آدرس کلینیک: تهران، خیابان پیروزی، نبش خیابان پرستار، پلاک

دکتر شفیعی

کلینیک دندانپزشکی دکتر شفیعی

اگر به دنبال بهترین متخصص ایمپلنت در شرق تهران هستید، کلینیک دکتر شفیعی را پیشنهاد می‌دهیم. دندان‌پزشکی دکتر شفیعی به صورت شبانه‌روزی به ارائه انواع خدمات در حوزه درمانی و زیبایی می‌پردازد. موادی که در این کلینیک مورد استفاده قرار می‌گیرند، ساخت کشورهای آلمان و آمریکا بوده و به همین علت افراد بسیاری به دنبال بهره‌مندی از خدمات این مجموعه هستند. محیط کاملاً استریل، تجهیزات کامل و ارائه کارت ضمانت از جمله مزایایی به شمار می‌روند که می‌توان از این مرکز ایمپلنت شرق تهران دکتر شفیعی شاهد بود. در قسمتی از سایت کلینیک دکتر شفیعی جمله ای درباره ایمپلنت آمده که:

ایمپلنت دندان یک انتخاب همیشگی برای دندان های از دست رفته ، بدون درد ، جراحی توسط جراح فک و صورت با آخرین و جدید ترین روش ها و برند های ایمپلنت

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02177491682
  • آدرس سایت: drshafiei.com
  • اینستاگرام: dentalclinic
  • آدرس کلینیک: تهران، خیابان رسالت، بعد از چهارراه سرسبز، بین مدائن و مهر، پلاک 492

کلینیک دندانپزشکی ستاره شرق

کلینیک دندانپزشکی ستاره شرق

اگر به دنبال مرکز ایمپلنت در رسالت هستید، کلینیک دندانپزشکی ستاره شرق می‌تواند یک انتخاب ویژه باشد. دندانپزشکان سرشناس و مجرب شرق تهران در این کلینیک مشغول به فعالیت هستند و می‌توانند بهترین خدمات را به بیماران و متقاضیان عزیز ارائه دهند. با مراجعه به این کلینیک می‌توانید شاهد به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات مدرن باشید. همین موضوع باعث افزایش کیفیت خدمات ارائه‌شده خواهد شد.

موادی که در این کلینیک مورد استفاده قرار می‌گیرند، استانداردهای جهانی را رعایت کرده‌اند و نیازی نیست نگرانی خاصی داشته باشید؛ پس بیراه نیست از ستاره شرق به عنوان یکی از برترین مراکز ایمپلنت در شرق تهران یاد می‌شود. اگر می‌خواهید ایمپلنت شما به دندان‌های طبیعی شباهت داشته باشد، وقت را تلف نکنید و همین حالا با مرکز ایمپلنت شرق تهران رسالت تماس بگیرید.

 

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02177555220
  • آدرس سایت: setareshargh.com
  • اینستاگرام: setareshargh_com
  • آدرس کلینیک: خیابان شهید مدنی، نرسیده به تقاطع سبلان، خیابان طیرانی پلاک ۳۰

کلینیک آدرینا

کلینیک آدرینا

یکی دیگر از مراکزی که در زمینه ایمپلنت دندان فعالیت دارد، آدرینا است. در مرکز ایمپلنت آدرینا متخصصان کاربلدی وجود دارند که می‌توانند باعث اصلاح طرح لبخند شما شوند. همچنین در این کلینیک از بهترین و به‌روزترین تجهیزات کمک گرفته می‌شود تا بتوان کیفیت خدمات ارائه‌شده را به شکل قابل توجهی افزایش داد. این کلینیک پرونده‌های موفق پزشکی زیادی را به نام خود ثبت کرده و توانسته است در کسب رضایت بیماران موفق عمل کند. خدماتی که در این کلینیک ارائه می‌شوند، محدود به ایمپلنت نیستند و می‌توان شاهد انواع خدمات دندانپزشکی عمومی و تخصصی بود.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02177971183
  • آدرس سایت: mdpi.pro
  • اینستاگرام: adrinadental
  • آدرس کلینیک: نارمک، خیابان دردشت، پایین‌تر از خیابان حاجی صادقی، پلاک 164

کلینیک شیان

کلینیک شیان

وقتی صحبت از بهترین مرکز ایمپلنت در شرق تهران می‌شود، باید از کلینیک شیان نیز یاد کنیم. در این کلینیک انواع تجهیزات مدرن به کار گرفته شده و می‌توانند در ارائه خدمات باکیفیت مثمرثمر واقع شوند. این کلینیک از اتاق VIP برخوردار است تا همراهان بیماران با مشکلی روبه‌رو نشوند. بهترین برندهای ایمپلنت دندان در مرکز دندانپزشکی شیان مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ ازاین‌رو در انتهای کار می‌توانید شاهد بهترین کاشت باشید. دندانپزشکان حاذق و حرفه‌ای در این کلینیک مشغول به کار هستند و با نهایت صبوری و بردباری مسئولیت‌های خود را انجام می‌دهند.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02124867000
  • آدرس سایت: shianclinic.com
  • اینستاگرام: shianclinic
  • آدرس کلینیک: تهران، لویزان، شیان، میدان طجرلو، جنب کشتیرانی، کلینیک شیان

کلینیک دندانپزشکی سبز

کلینیک دندانپزشکی سبز

آخرین مرکز ایمپلنت در شرق تهران که قصد معرفی آن را داریم، کلینیک دندانپزشکی سبز است. این کلینیک به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران از برترین تجهیزات بهره می‌برد و با داشتن ده یونیت مجزا خدمات بسیار باکیفیتی را ارائه می‌دهد. متخصصان حرفه‌ای بسیاری در این کلینیک مشغول خدمات‌رسانی در زمینه‌های مختلف از جمله ایمپلنت هستند. مرکز دندانپزشکی سبز شرق تهران تا به امروز توانسته است رضایت صد درصدی بیماری خود را جلب کند و پرونده‌های موفقی را به نام خود به ثبت رسانده است. اگر به دنبال بهره‌مندی از یک لبخند زیبا هستید، همین حالا از طریق راه‌های ارتباطی با متخصصان این مجموعه در تماس باشید.

 

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02177808045
  • آدرس سایت: sabzdentalclinic.com
  • اینستاگرام: sabzdentalclinic
  • آدرس کلینیک: تهران، اتوبان رسالت شرق، خیابان آیت‌ شمالی، نبش زمرد شرقی، کلینیک دندانپزشکی سبز

کلینیک دندانپزشکی دکتر فرحناز دادگر

کلینیک دندانپزشکی دکتر فرحناز دادگر

دکتر فرحناز دادگر متولد سال ۱۳۵۱ می‌باشند. ایشان موفق به کسب رتبه ۷۶ در کنکور سال ۱۳۷۰و ورود به رشته دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی شدند و در سال ۱۳۷۵ فارق التحصیل گردیدند و پس از آن با کسب نمره دوم کتبی در بورد تخصصی دندانپزشکی در رشته اندودانتیکس (درمان ریشه)، در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تخصص خود را کسب نمودند.

دکتر فرحناز دادگر در دانشگاه‌های زاهدان و شهید بهشتی به عنوان استادیار و عضو هیات علمی مشغول به فعالیت هستند و در کنار تدریس، به درمان تخصصی ریشه در مرکز جامع اندو مشغول هستند.

اطلاعات تماس

  • سایت: dadgarendo.com
  • اینستاگرام: dr.farahnaz.dadgar
  • شماره تماس: ۷۶۷۰۵۰۰۳
  • آدرس: اتوبان باقری، تهرانپارس، خیابان امیری طائمه از سمت بزرگراه باقری ، ابتدای خیابان ملکی۱۱۱ ، پلاک ۶۱، طبقه ۴، واحد ۷

کلینیک ایثار

دندانپزشکی ایثار یک دندانپزشکی تخصصی و مدرن است که برترین متخصصانان پیشرفته دندان و دهان کشور، با حداقل تعرفه قیمتی در خدمت شما هستند. شما میتوانید علاوه بر تعرفه قیمتی مناسب، از ویزیت و مشاوره رایگان توسط برترین متخصص کشور و پرداخت خدمات بصورت اقساط و گواهی تضمین کیفیت نیز بهره‌مند گردید. کلینیک ایثار ارائه دهنده انواع ایمپلنت از جمله ایمپلنت کره ای، سوئیسی و آلمانی با بهترین قیمت در تهران می باشد.

اطلاعات تماس

  • سایت: isarclinic.com
  • اینستاگرام: sar.dental.clinic
  • شماره تماس: 33499950
  • آدرس: تهران، سه‌راه افسریه، مشیریه۳۰متری صالحی، پلاک۲۴۲

سخن آخر

ایمپلنت برترین روشی به شمار می‌رود که افراد بر اساس شرایط خود می‎‌توانند در جهت جبران دندان‌های از دست رفته خود نسبت به انجام آن اقدام کنند. ازآنجایی‌که ایمپلنت دندان کار بسیار حساسی بوده، نیاز است از بهترین متخصصان کمک گرفته شود؛ به همین علت سعی کردیم در این مطلب شما را با شش مورد از بهترین مراکز ایمپلنت در شرق تهران آشنا کنیم. بدون شک مهرآوید می‌تواند برترین انتخاب برای رسیدن به لبخندی زیبا باشد. همین حالا از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

سوالات متداول

1- بهترین متخصص ایمپلنت در شرق تهران کیست؟

دکتر شفیعی، دکتر نصیری و دکتر لاریجانی از کلینیک مهراوید بهترین متخصص ایمپلنت در شرق تهران محسوب می شوند.

2- هزینه ایمپلنت دندان در بهترین کلینیک ایمپلنت شرق تهران چقدر است؟

در ایمپلنت فک بالا و پایین حدود ۱۱ تا ۱۶ ایمپلنت درون فک قرار می‌گیرند. قیمت ایمپلنت دندان به برند آن و یک سری هزینه جانبی دیگر بستگی دارد. این قیمت بین 8،000،000 میلیون تومان تا 22،000،000 تومان متغیر است.

۲ دیدگاه در “8 بهترین مرکز ایمپلنت در شرق تهران را بشناسید! + اطلاعات تماس

  1. شیدا می گوید:

    سلام
    میخواستم بدونم این مراکزی که معرفی کردین ایمپلنت بدون جراحی هم انجام میدن؟ ایمپلنت با لیزر منظورم هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .