بهترین برند ایمپلنت کره ای چیست؟ معرفی 9 تا از انواع ایمپلنت کره ای که باید بشناسید! (آپدیت بهار 1403)

برندهای مختلفی در سراسر جهان وجود دارند که هر کدام ویژگی منحصربه‌فرد خود را دارد؛ اما در این میان چندین برند ایمپلنت کره ای وجود دارد که توانسته است بازار را به نفع خود تمام کند.

 انواع برند ایمپلنت کره‌ای

بهترین برند ایمپلنت کره ای

بدون شک یکی از کشورهایی که توانسته است جای خود را در میان تولیدکنندگان موفق ایمپلنت بگشاید، کشور کره است. در کنار رقبای مطرحی چون ایمپلنت آمریکایی، آلمان، سوئیس و فرانسه، انواع برند ایمپلنت کره ای توانسته‌ جای خود را در بازار پیدا کند و پزشکان زیادی آن را به‌عنوان بهترین گزینه برای بیماران خود انتخاب می­کنند. استفاده از فناوری پیشرفته و در عین حال هزینه مناسب این محصولات نسبت به محصولات رقبای اروپایی و آمریکایی از دلایلی است که می‌تواند استفاده گسترده از ایمپلنت کره ای را توجیه کند.

برندهایی که از کشور کره به دنیا معرفی شده‌اند، عمر زیادی ندارند و در مقایسه با برندهای ایمپلنت سوئیسی یا آلمانی جوان‌تر هستند؛ اما بااین‌ وجود توانسته‌اند کیفیتی را به دست آورند که قادر به رقابت با برندهای قدیمی‌تر است.

بهترین برند ایمپلنت کره‌ای

روزانه مارک‌های مختلفی از ایمپلنت در سراسر جهان استفاده می‌شود که در میان آن‌ها نمونه‌هایی از کشور کره نیز به چشم می‌خورد. شاید بتوان برندهای بسیار زیادی را که از کره به سمت سایر کشورها سرازیر شده‌اند، نام برد؛ اما مگاژن، دنتیس یا اوستم هرکدام به تنهایی می‌توانند به عنوان بهترین مارک ایمپلنت کره ای شناخته شوند که برخی از آن‌ها در میان 20 برند برتر جهان نیز حضور دارند. آنچه در ادامه می‌خوانید 7 برند برتر از کشور کره هستند که در ایران متقاضیان زیادی دارند:

1_ایمپلنت کره‌ای دنتیس

سایت ایمپلنت کره ای دنتیس

کمپانی ایمپلنت کره ‌ای دنتیس یکی از کمپانی‌های مطرح در زمینه دندانپزشکی است که از سال 2005 مشغول به کار شده و امروزه توانسته است در بیش از 67 کشور دنیا محصولات خود را به دست متقاضیان برساند. این برند 14 نوع مختلف ایمپلنت را برای سطح استخوان یا درون بافت با اشکال مختلف تولید کرده است. شرکت دنتیس نه تنها ایمپلنت، بلکه تجهیزات متعددی در زمینه خدمات دیگر پزشکی بر اساس به‌روزترین فناوری‌های موجود در دنیا تولید می‌کند. عده ای اعتقاد دارند عمر ایمپلنت دنتیس به نسبت سایر ایمپلنت کره ای بیشتر است و شاید بتوان از آن به عنوان بهترین نوع ایمپلنت کره ای یاد کرد.

2_ایمپلنت دندان کره‌ای اوستم

ایمپلنت دندان کره‌ای اوستم

کمپانی ایمپلنت دندان کره ای اوستم  که از سال 1997 در کره جنوبی مشغول به کار شده است، طیف وسیعی از محصولات متنوع را تولید می‌کند. این کمپانی محصولات خود را  در 24 طرح مختلف برای قرارگرفتن در بافت یا استخوان و با اشکال مختلف رأس طراحی کرده و در اختیار پزشکان و بیماران قرار داده است. این ایمپلنت کره ای در بیش از 70 کشور مشتریان خاص خود را دارد. این شرکت پیشرو در زمینه دندانپزشکی دیجیتال است و توانسته خطرات ناشی از ایمپلنت را قبل از کاشت شناسایی کند و آن را به حداقل میزان ممکن برساند.

3_ایمپلنت دنتیوم

ایمپلنت دنتیوم کار خود را از سال 2000 در کره جنوبی آغاز کرد. 17 نوع ایمپلنت متنوع برای تناسب داشتن با هر فک و دندان از جمله خدماتی است که این کمپانی ارائه داده و آن را به 66 کشور دیگر نیز صادر کرده است. ایمپلنتیوم به دلیل کیفیت بالای محصولاتی که تولید می‌کند، موفق به دریافت علامت CE شده است و توانسته با همکاری با دانشگاه و کمک‌ گرفتن از پزشکان مشهور پیشرفت چشمگیری داشته باشد. از ویژگی‌های مهم این برند قیمت ایمپلنت دنتیوم بوده که نسبت به سایر برندهای موجود بسیار مناسب‌تر است.

4_ایمپلنت کره‌ای snuc

ایمپلنت کره ای snuc

اصلی‌ترین کاری که کمپانی ایمپلنت کره ای snuc  برعهده دارد، تولید آلیاژهایی است که بتواند سیستم تولید ایمپلنت را بهبود بخشد و به‌این‌ترتیب محصولات باکیفیتی را در اختیار بیماران قرار دهد. در کنار این مهم، آن‌ها همه تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند با تحقیقات گسترده رضایت مشتریان را به دست بیاورند و به‌این‌ترتیب گوی سبقت را بربایند. این ایمپلنت کره ای توانسته است با کمک‌گرفتن از فناوری‌های مطرح برندهای آلمانی، محصولاتی تولید کند که ویژگی اصلی آن‌ها ادغام سریع در ناحیه استخوان در کنار حداقل تحلیل استخوان است.

همان طور که در سایت این برند هم اشاره شده ، این ایمپلنت از فناوری شرکت های آلمانی در تولید ایمپلنت های خود استفاده می کند.

n 2005, SNUCONE launched a new business of dental implant, and entered technology tie-up agreement with a German company for SLA (sandblasting with large grit and acid etching), the most ideal surface treatment technology for implant. SNUCONE produces high quality dental implants to drive fast osseointegration through minimal bone resorption by integrating excellent technology of German company and production competence of Korea.
The company has expanded number of countries for exporting by entering contracts with companies in China, Russia, Middle East countries and several other Asian countries. SNUCONE Implant will be a world-recognized company supplying quality products

5_ایمپلنت کره‌ای سون مدیکس ( Sewon medix)

ایمپلنت کره ای سون مدیکس

ایمپلنت کره ای سون مدیکس  ( Sewon medix)محصولاتی شامل فیکسچر، پروتز با سیمان یا با پیچ، کیت جراحی و ابزارهای مناسب برای پروتز را تولید می‌کند. این برند موفق به تولید ایمپلنت‌هایی شده‌ است که از آلیاژ تیتانیوم بوده و به سیستم ایمپلنت IH معروف است. بارگذاری این ایمپلنت دندون کمی به زمان نیاز دارد؛ اما به‌صورت یکدست و کامل برای فک بالا و پایین تولید می‌شود.

در ویدیو زیر درباره روند تولید ایمپلنت سون مدیکس بیشتر توضیح داده شده:

 

6_ایمپلنت کره ‌ای بیوتم

ایمپلنت کره ای بیوتم

این برند که در سال 2012 در کره جنوبی فعالیت خود را توسعه داد، 4 نوع ایمپلنت استخوانی و بافتی با اشکال مستقیم یا مخروطی را به بازار ارائه کرده است. با وجودی که ایمپلنت کره ای بایوتم عمر زیادی ندارد؛ ولی 15 کشور متقاضی استفاده از محصولات آن هستند.

شاید متخصصان ایمپلنت کره ای Biotem در زمینه‌های گوناگونی فعالیت داشته باشند؛ اما تمرکز اصلی آنها ایمپلنت دندان است. هدف آن‌ها این بوده که تا سال 2030 به یکی از ده برند برتر جهان تبدیل شوند. کسب بیشترین رضایت در کنار ارائه محصولات با قیمت مناسب از ویژگی‌های اصلی این برند محسوب می‌شود.

7_ایمپلنت مگاژن

ایمپلنت مگاژن
این برند جزو ده برند برتر دنیا است.

the journey of MINEC over the last 20 years has been to forge an open and active global network to allow the 3 million dentists worldwide to share their visions and solutions by facilitating mentorships, partnerships, and friendships. As a result, the ideas and inspirations sparked by such human-to-human interaction within the MINEC network have already triggered a whole range of changes and developments affecting all aspects of the dental profession, from groundbreaking research to new product development and superior patient care.

همان طور که در سایت MEGAGEN نیز اشاره شده : بااین‌حال که ایمپلنت مگاژن به عنوان یکی از انواع ایمپلنت کره ای از سال 2002 تولید خود را آغاز کرده است؛ ولی نه‌تنها جزو چند شرکت برتر جهان است، بلکه توانسته 18 نوع مختلف از محصولات خود را به 88 کشور جهان عرضه کند. این ایمپلنت کره ای نه‌تنها راه‌حل‌های منحصربه‌فردی به متخصصان دندانپزشکی ارائه کرده، بلکه به آزمایشگاه‌های دندانپزشکی و حتی پزشکان عمومی نیز خدماتی را ارائه کرده است.

این برند با 20 اختراع داخلی، 13 نمونه بین‌المللی و 8 طراحی برتر توانسته است برای به‌حداقل‌رساندن درد، تسریع در بهبودی و به‌دست‌آوردن زیبایی، گام‌های مهمی بردارد. ارائه محصولات خلاقانه، کم تهاجم و باکیفیت از افتخارات متخصصان این مجموعه به‌حساب می‌آید.

8_ایمپلنت کره‌ای دیو (DIO)

ایمپلنت DIO یک سیستم ایمپلنت دندانی است که توسط شرکت Dentium در کره جنوبی تولید می شود. این شرکت در سال 1998 تأسیس شد و یکی از بزرگترین تولید کنندگان ایمپلنت های دندانی در جهان است. ایمپلنت های DIO از تیتانیوم خالص ساخته شده اند و هستند. با طیف وسیعی از گزینه ها برای برآورده کردن نیازهای فردی بیماران موجود است.

در سایت این برند آمده:

DIO implants are manufactured in a Hybrid SLA (HSA) method that implements a rough surface. The surface treatment technology of DIO implants increases the contact area between bones and implants, integrating bones and implants securely.

باید یادآور شد که ایمپلنت DIO در مرکز ایمپلنت شرق تهران مهرآوید مورد استفاده قرار می گیرد و تا 15 سال هم گارانتی دارد.

9- ایمپلنت انی‌وان

ایمپلنت کره ای انی‌وان یکی از بهترین برندهای ایمپلنت در کره محسوب می‌شود که از مهم ترین ویژگی هایش می توان به مواردی همچون عواض کم، کاشت آسان، قیمت به صرفه، ظاهر طبیعی و مناسب و جلوگیری از تحلیل استخوان فک اشاره کرد.

سخن نهایی

برندهای ایمپلنت مختلفی در سراسر جهان وجود دارند که توانسته‌اند باکیفیت بالای محصولات خود و استفاده از آلیاژهای مناسب، لبخندی زیبا را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند. ما در مقاله‌ای دیگر به‌صورت کامل به بررسی بهترین مارک‌های ایمپلنت دندان که در ایران استفاده می‌شود، پرداخته‌ایم؛ اما در این مقاله نگاهی دقیق‌تر به محصولات کره‌ای داشتیم.

ایمپلنت کره ای در میان رقبای بسیار مطرح آلمانی و آمریکایی خود، توانسته است جای بسیار خوبی را برای خود در بازارهای جهانی دست‌وپا کند. بااین‌حال قبل از هر اقدامی بهترین کار این است که برای داشتن لبخندی زیبا از متخصصان سایت ما مشورت بخواهید تا بهترین نتیجه را به دست آورید.

هرچند باید بدانید که استفاده از برند معتبر تنها راه اطمینان از نتیجه نیست، تخصص دندانپزشک شما حرف اول را در این مسیر می‌زند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه سری به کلینیک مهرآوید بزنید و از متخصص ایمپلنت ما کمک بخواهید. ما تضمین می‌کنیم که از نتیجه راضی خواهید بود.

 

سوالات پرتکرار

بهترین ایمپلنت کره ای چیست؟

ایمپلنت کره ای snuc، ایمپلنت مگاژن، ایمپلنت کره ای دنتیس، ایمپلنت سون مدیکس ، از بهترین برند ایمپلنت کره ای محسوب می شوند.

عمر ایمپلنت کره ای چقدر است؟

انواع برند ایمپلنت کره ای عمر متفاوتی دارند و مراکز تخصصی ایمپلنت تا سال های مشخصی آن را ضمانت می کنند، اما به طور میانگین عمر ایمپلنت کره ای بین 10 تا 20 سال است.

۲ دیدگاه در “بهترین برند ایمپلنت کره ای چیست؟ معرفی 9 تا از انواع ایمپلنت کره ای که باید بشناسید! (آپدیت بهار 1403)

    • mehravidclinic می گوید:

      همنانطور که در صفحه طول عمر ایمپلنت درباره عمر ایمپلنت کره ای گفته ایم:

      دوام ایمپلنت کره ای بین ۱۰ تا ۲۰ سال است. لازم به ذکر است که هر فرد و شرایط خودش را دارد و این مدت زمان ممکن است بسته به عوامل مختلف متفاوت باشد

      لذا کیفیت خوبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .