بهترین متخصص عصب کشی در تهران را بشناسید! معرفی 9 متخصص + اطلاعات تماس

متخصص عصب کشی

عصب‌کشی یکی از خدمات دندانپزشکی به شمار می‌رود که با کمک آن می‌توان نسبت به درمان ریشه دندان اقدام کرد. به‌طورکلی خارج کردن ریشه دندان و جلوگیری از درد شدید نیاز به تخصص بالایی دارد؛ به همین علت باید از بهترین متخصص عصب کشی در این راستا بهره برد. در این مقاله قصد داریم به معرفی 8 متخصص برتر در زمینه عصب‌کشی بپردازیم و اطلاعات تماس آن‌ها را در اختیارتان قرار دهیم؛ پس همراه ما باشید.

بهترین متخصص عصب کشی در تهران

عصب‌کشی یکی از تکنیک‌هایی به شمار می‌رود که با کمک آن می‌توان بخش داخلی و نرم دندان را به صورت کامل برداشت کرد. با این کار می‌توان عفونت را از بین برد و سپس فضای داخلی را با کمک یک سری مواد مخصوص پر کرد. برای اینکه تمامی این کارها با بهترین کیفیت ممکن انجام شوند، باید از بهترین متخصص کمک گرفت. برای راحتی کار شما عزیزان یک لیست آماده کرده‌ایم. این شما و این هشت متخصص برتر در زمینه عصب‌کشی دندان‌ها!

دکتر فهیمه جعفریدکتر فهیمه جعفری

بدون شک در صدر لیست‌ بهترین متخصص عصب کشی نام دکتر فهیمه جعفری قرار می‌گیرد. دکتر جعفری تخصص بالایی در درمان ریشه دارد. سابقه هفت سال کار عمومی و یازده سال کار تخصصی در حیطه عصب‌کشی، باعث شده‌اند تا دکتر جعفری در درمان ریشه تبدیل به یکی از نام‌آورترین‌ متخصص‌ها شود. خانم جعفری دیپلم خود را از مجموعه دبیرستان‌های سمپاد دریافت کرده است.

دکتر جعفری با کسب رتبه 7 کنکور سراسری سال 77، توانست دوره عمومی دندانپزشکی را در دانشگاه شهید بهشتی بگذراند. همچنین ایشان در سال 89 توانست وارد دوره تخصصی دندانپزشکی دانشگاه اصفهان شود. تمامی این موارد در کنار یکدیگر جمع شده‌اند تا نام دکتر فهیمه جعفری بیشتر از هر زمان دیگری بدرخشد. لازم به ذکر است دکتر جعفری در کلینیک مهرآوید مشغول به فعالیت است. شما با مراجعه به کلینیک می‌توانید وضعیت دندان‌های خود را بهبود ببخشید و از با کیفیت‌ترین خدمات موجود بهره ببرید. کلینیک مهراوید علاوه بر عصب کشی خدمات ایمپلنت دندان، لمینت و ارتودنسی هم انجام می دهد.

 

اطلاعات تماس

دکتر سهیل آذرخش

دکتر سهیل آذرخش

در لیست بهترین متخصص عصب کشی می‌توانیم به دکتر سهیل آذرخش اشاره داشته باشیم. دکتر آذرخش از دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی بابل است که در همان دوران دانشجویی موفق شد عضوی از هیئت تحریریه مجله دانشکده دندانپزشکی شود. دکتر آذرخش در سال 1392 وارد دانشگاه بابل برای گذراندن دوره تخصص درمان ریشه شد.

در حال حاضر نیز دکتر سهیل آذرخش یکی از فعالان بخش درمان ریشه است. دکتر آذرخش تا به امروز موفق شده است چندین مقاله پژوهشی را برای انواع مجلات معتبر داخلی و خارجی نگارش کند. دکتر آذرخش هم در اراک و هم در تهران مشغول به فعالیت است. اگر به دنبال بهترین متخصص عصب کشی در شرق تهران هستید، می‌توانید سری به مطب دکتر آذرخش واقع در پاسداران بزنید.

اطلاعات تماس

  • سایت: dr-azarakhsh.com
  • اینستاگرام: dr_azarakhsh
  • شماره تلفن: 02126644011
  • آدرس: ابتدای پاسداران، خیابان گل نبی، پس از چهار راه زمرد، نرسیده به خیابان شریعتی، پلاک ۴۰، طبقه سوم شرقی، واحد ۳۰۲

دکتر فرزین مازیار

دکتر فرزین مازیار

از دکتر فرزین مازیار نیز می‌توانیم به عنوان بهترین متخصص عصب کشی در تهران یاد کنیم. دکتر مازیار توانسته است دوره تخصصی خود را در دانشگاه شهید بهشتی تهران با موفقیت پشت سر بگذارد. دکتر مازیار برای مدتی به عنوان استاد مشغول آموزش دانشجویان بود؛ اما در حال حاضر همراه با یک تیم تخصصی مجرب به درمان اساسی ریشه می‌پردازد. دکتر فرزین مازیار پرونده‌های موفق بسیاری دارد که همین موضوع دلیلی بر جذب بیماران گوناگون است. لازم به ذکر بوده دکتر فرزین مازیار توانسته است عنوان برترین متخصص عصب کشی در غرب تهران را به دست بیاورد.

 

اطلاعات تماس

  • سایت: drmaziar.com
  • اینستاگرام: dr.farzinmaziar
  • شماره تلفن: 02144272848
  • آدرس: صادقیه، سازمان آب شرقی، پنجاه متر قبل از تقاطع اشرفی، نبش کوچه کوهدشت، پلاک 14

دکتر میترا وثوقی

محال است از برترین متخصص عصب کشی در تهران صحبت کنیم؛ اما نامی از دکتر میترا وثوقی نیاوریم. دکتر وثوقی از برترین متخصصان درمان ریشه به حساب می‌آید. چندین مورد از مقالات مطرح دنیا توسط دکتر وثوقی به نگارش درآمده‌اند که همین موضوع نشان از تخصص بالای ایشان دارد.

دکتر میترا وثوقی

همچنین دکتر میترا وثوقی در رزومه خود سابقه تدریس در بهترین دانشگاه‌ها را جای داده است. لازم به ذکر است تدریس‌ها به زبان لاتین انجام شده‌اند. در کلینیک دکتر می‌توانید شاهد بهترین تکنولوژی‌ها و ابزارها باشید. همین تجهیزات باعث می‌شوند فرایند عصب‌کشی دندان و درمان ریشه با موفقیت بیشتری طی شوند. مهارت و تخصص بالا و برخورد مناسب از جمله ویژگی‌هایی به شمار می‌روند که بیماران دکتر وثوقی آن‌ها را با سایر افراد در میان گذاشته‌اند. دکتر وثوقی در رابطه با تخصص خود گفته است:

هدف اصلی دندان پزشکان و متخصصان معالجه ریشه دندان حفظ دندان های طبیعی در قوس فکی می باشد. بسیاری از دندانها به دلیل پوسیدگی ضربه و علل دیگر ممکن است به درمان ریشه نیاز پیدا کنند. علم اندونتیکس درخصوص آناتومی فیزیولوژی و آسیب شناسی پالپ (عصب) دندان و بافت پری اپیکال (اطراف ریشه دندان) و صدماتی که بین بافتها وارد میشود و پیشگیری و درمان آنها می‌پردازد.

اطلاعات تماس

  • سایت: vossoghidentistry.com
  • اینستاگرام: drmitravossoghi
  • شماره تلفن: 02144042352
  • آدرس: شعبه غرب تهران، فلکه دوم صادقیه، پشت بیمارستان ابن سینا، خیابان اعتمادیان شرقی، پلاک 28، ساختمان پزشکان فدک، طبقه همکف، واحد 2

دکتر آیدین صورتگر

دکتر آیدین صورتگر

دکتر آیدین صورتگر نیز توانسته است عنوان بهترین متخصص عصب کشی در تهران را به خود اختصاص دهد. خانم صورتگر در سال 1384 موفق به کسب رتبه یک کنکور تجربی شد. از برترین افتخارات دکتر صورتگر می‌توانیم به عضویت در بنیاد ملی نخبگان، رتبه برتر برد تخصصی کشور، عضویت در هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بهره‌مندی از چندین مقاله معتبر در مجلات داخلی و خارجی اشاره کنیم. درمان ریشه دندان، جراحی انتهای ریشه، درمان ریشه دندان‌های دائمی با ریشه نابالغ در کودکان و نوجوانان از جمله خدمات تخصصی دکتر آیدین صورتگر به حساب می‌آیند.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02188925654
  • اینستاگرام: dr.aidinsooratgar
  • آدرس: تهران، میدان فاطمی، کوچه بهرام مصیری، پلاک 9، طبقه 2، واحد 4

دکتر الهه مقیم فاروجی

دکتر الهه مقیم فاروجی

دکتر الهه مقیم فاروجی دارای تخصص در زمینه درمان ریشه است. دکتر فاروجی آموزش‌های لازم را در دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی گذرانده است. همچنین دوره تخصصی وی در مشهد بوده است. از جمله سوابق دکتر فاروجی می‌توانیم به استادیار بودن ایشان در دانشکده پزشکی بندرعباس اشاره کنیم. همچنین از 9 سال سابقه کاری در کلینیک‌های دندانپزشکی بهره‌مند است. اخلاق‌مدار و کاربلد بودن از جمله ویژگی‌هایی هستند که می‌توانید از دکتر فاروجی مشاهده کنید.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02122365472
  • آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو غربی، پلاک 11، جنب ایستگاه اتوبوس، ساختمان پزشکان سینا، طبقه سوم، واحد 21

 

 

 

دکتر بهروز مشهدی رحیمی

دکتر بهروز مشهدی رحیمی

اگر به دنبال متخصص عصب کشی در جنوب تهران هستید، پیشنهاد ما به شما دکتر بهروز مشهدی رحیمی است. دکتر مشهدی رحیمی به عنوان متخصص عصب کشی در قسمت جنوبی تهران فعالیت دارد و توانسته است پرونده‌های موفقی را به اسم خود ثبت کند. همچنین درصورتی‌که افراد دارای بیمه ایران باشند، می‌توانند هزینه‌های خدمات را در کلینیک دکتر کاهش دهند که خود یک مزیت بزرگ است. دقت منحصربه‌فرد، تجربه بالا و استفاده از بهترین متریال از جمله ویژگی‌های دکتر بهروز مشهدی رحیمی به شمار می‌روند.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02155081139
  • آدرس: نازی آباد، میدان بازار دوم، نبش خیابان نیک نام، پلاک 40

دکتر مهسا آذرشب

دکتر مهسا آذرشب

آخرین متخصصی که قصد معرفی آن را داریم، دکتر مهسا آذرشب است. در کلینیک دکتر آذرشب می‌توانید شاهد به‌روزترین تجهیزات و فناوری‌ها باشید. همین تجهیزات باعث شده‌اند تا درمان عصب ریشه با کیفیت بهتری انجام شود. احترام گذاشتن به مشتری و وقت‌شناسی از جمله ویژگی‌های دکتر آذرشب به شمار می‌روند. اگر به دنبال عصب کشی هستید، می‌توانید سری به شمال غرب تهران بزنید. مطمئن باشید پشیمان نخواهید شد.

اطلاعات تماس

  • اینستاگرام: drazarshab
  • شماره تلفن: 021885606467
  • آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، پلاک 4، واحد 5

کلینیک دندانپزشکی ستاره شرق

کلینیک دندانپزشکی ستاره شرق

اگر به دنبال مرکز تخصصی عصب کشی در شرق تهران هستید، کلینیک دندانپزشکی ستاره شرق می‌تواند یک انتخاب ویژه باشد. دندانپزشکان سرشناس و مجرب شرق تهران در این کلینیک مشغول به فعالیت هستند و می‌توانند بهترین خدمات را به بیماران و متقاضیان عزیز ارائه دهند. با مراجعه به این کلینیک می‌توانید شاهد به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات مدرن باشید. همین موضوع باعث افزایش کیفیت خدمات ارائه‌شده خواهد شد.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02177555220
  • آدرس سایت: setareshargh.com
  • اینستاگرام: setareshargh_com
  • آدرس کلینیک: خیابان شهید مدنی، نرسیده به تقاطع سبلان، خیابان طیرانی پلاک ۳۰

سخن آخر

دندان‌ها از جمله مهم‌ترین ساختارهای بدن انسان به شمار می‌روند که به خدمات مختلفی برای سالم ماندن نیاز دارند. یکی از برترین خدمات عصب‌کشی است. ازآنجایی‌که درمان ریشه حساسیت بالایی دارد، باید از بهترین متخصصان کمک گرفته شود.

به دلیل اهمیت این موضوع سعی کردیم در این مطلب به معرفی هشت متخصص عصب کشی در تهران بپردازیم که هر کدام از آن‌ها سابقه کاری ویژه‌ای را به خود اختصاص داده‌اند. در بین هشت گزینه بدون شک دکتر فهیمه جعفری یکی از برترین گزینه‌ها بوده که در کلینیک مهرآوید، بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران مشغول به فعالیت است. برای رزرو نوبت می‌‌توانید فرم مربوطه را پر کنید.

 

سوالات متداول

1- بهترین دکتر عصب کشی در تهران کیست؟

دکتر فهیمه جعفری، دکتر آذرخش، دکتر آیدین صورتگر و دکتر مهسا آذرشیب بهترین دکتر عصب کشی در تهران به شمار می روند.

2- بهترین مرکز تخصصی عصب کشی دندان در تهران کجاست؟

کلینیک مهراوید واقع در پیروزی تهران بهترین مرکز تخصصی عصب کشی دندان در تهران است و دکتر فهیمه جعفری که در این کلینیک مشغول به کار هستند جزء بهترین متخصص عصب کشی در شرق تهران محسوب می شوند.

3- بهتربن متخصص عصب کشی در غرب تهران کیست؟

دکتر فرزین مازیار، میترا وثوقی، مهسا آذرشیب و الهه مقیم فاروجی بهترین متخصص عصب کشی در غرب تهران محسوب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .