بهترین متخصص لمینت دندان در تهران کیست؟ معرفی 13 دکتر لمینت

بهترین متخصص لمینت دندان

ایمپلنت این روزها یکی از انواع شیوه‌هایی است که در زمینه دندان‌پزشکی زیبایی و ترمیمی بسیار کاربرد دارد. این روش که تقریباً دائمی است، دندان‌مصنوعی را جایگزین دندان اصلی می‌کند و در میان کم‌ عوارض‌ترین عمل‌های جراحی قرار دارد. البته زمانی نتیجه نهایی، بهترین کیفیت را خواهد داشت که برای درمان به سراغ بهترین متخصص لمینت دندان بروید.

ما در این مقاله 7 متخصص برتر را به شما معرفی کرده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا زیبایی را به لبخند شما بازگردانند. بسته به شرایط خود، یکی از این متخصصان را انتخاب کرده و برای داشتن یک لبخند زیبا آماده شوید. قبل از آشنایی با متخصصان، از شما دعوت می کنیم سری به مقاله بهترین متخصص ارتودنسی دندان در تهران بزنید.

بهترین متخصص لمینت دندان

تنها زمانی می‌توانید مطمئن باشید که لمینت شما مطابق انتظارتان خواهد بود که دکتر خود را از میان بهترین متخصصانی انتخاب کنید که تجربه کافی در این زمینه دارند. استفاده از بهترین ابزار، برخورد مناسب، داشتن مدارک معتبر و به‌روز و عضویت در مجامع معتبر علمی دنیا می‌تواند از جمله ویژگی‌هایی باشد که شما برای انتخاب یک متخصص باید در نظر داشته باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید لیستی از متخصصان حاذق در زمینه لمینت است که در تهران فعالیت دارند. انتخاب هر کدام از این گزینه‌ها به معنی آن است که به بهترین متخصص لمینت دندان مراجعه خواهید کرد. اکنون بگویید برای داشتن لمینتی زیبا، شما کدام یک از این متخصصان که در ادامه معرفی می‌کنیم را برمی‌گزینید؟

1- دکتر ندا سنایی

دکتر ندا سنایی، دندانپزشک زیبایی

دکتر سنایی بهترین متخصص لمینت دندان در تهران می باشند که در حال حاضر در مرکز دندانپزشکی مهرآوید پیروزی مشغول به کار هستند. ایشان همچنین  فارغ التحصیل دوره عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و فارغ التحصیل دوره تخصص از دانشگاه آزاد تهران هستند.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02177478787
  • اینستاگرام: Mehravidclinic
  • آدرس: تهران، خیابان پیروزی، نبش خیابان پرستار، پلاک ۲۳۰

 

 

 

 

 

2- دکتر سید رضا خسروانی

دکتر سید رضا خسروانی

داشتن تخصص اهمیت زیادی در انتخاب پزشک دارد؛ اما مهم‌تر از آن این است که تجربه نیز چاشنی این دانش شده باشد. دکتر رضا خسروانی که به‌عنوان بهترین متخصص لمینت دندان شناخته می­شود، عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی است و علاوه بر لمینت، در حوزه‌های دیگر دندانپزشکی زیبایی مانند ایمپلنت، بلیچینگ، کامپوزیت و طرح لبخند فعالیت موفق و چشمگیری داشته است.

او که به‌صورت مداوم برای سایر همکاران خود دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند، خود نیز به صورت مستمر به ارتقا دانش خود می­پردازد تا بتوانید با خیال آسوده به او مراجعه کنید.

راه های ارتباطی

 

3- دکتر میلاد افشار

اگر سری به  اقدسیه – خیابان موحد دانش – نبش کوچه نیلوفر – ساختمان پزشکان صاحبقرانیه – ط ۶- واحد ۶٠٣ بزنید، متوجه خواهید شد که داشتن لبخندی زیبا با کمک دکتر میلاد افشار کار چندان سختی نیست. دکتر افشار دارای 5 گواهی معتبر در زمینه ایمپلنت از برترین مراجع علمی در دنیا است. وی به‌خوبی می‌داند معیارهای یک لمینت موفق کدام فاکتورها هستند. او می‌تواند به شما کمک کند که رنگ دندان خود را به ‌صورتی متناسب با ظاهر خود زیبا کنید و جلوه‌ای تازه به چهره خود ببخشید.

در سایت ایشان اشاره شده:

به دلیل منحصر به فرد بودن خصوصیات صورت هر فرد، برای هر شخص تنها یک لبخند زیبا و عالی وجود دارد. ما این لبخند را در پروسه طراحی لبخند در بهترین کلینیک دندانپزشکی شمال تهران، کلینیک نگین صاحبقرانیه، برای شما ایجاد می کنیم. به این ترتیب لبخندی ایده آل برایتان ایجاد می کنیم که با خصوصیات ظاهری و شخصیت شما همخوانی داشته باشد

فراموش نکنید اگر رنگ دندان شما متناسب با چهره­تان نباشد، به‌جای زیباتر شدن، چهره شما مصنوعی خواهد شد. پس برای تنظیم وقت قبلی با شماره 26140134 تماس بگیرید و در مورد خدمات بیشتر موردنیاز خود پرس‌وجو کنید.

دکتر میلاد افشار

راه های ارتباطی

 

4- کلینیک دندانپزشکی رایا

کلینیک دندانپزشکی رایا

اگر هنوز در انتخاب بهترین دکتر لمینت دندان در تهران دچار شک و دودلی هستید، وقت آن است که با مراجعه به کلینیک دندانپزشکی رایا که در خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک 62 قرار دارد، بتوانید بهترین گزینه را از میان چندین پزشک متخصص انتخاب کنید. این مجموعه دارای تعداد زیادی متخصص حرفه‌ای در زمینه دندانپزشکی ترمیمی، زیبایی و دندانپزشکی کودکان است که می‌توانند خدمات منحصربه‌فردی را در زمینه لمینت در اختیارتان قرار دهند.

تفاوتی ندارد خودتان نیاز به دندانپزشک دارید یا برای فرزندتان به دنبال متخصص هستید، حتی در اینکه در کدام ساعت شبانه‌روز می‌خواهید مراجعه کنید، محدودیتی وجود ندارد. متخصصین این مجموعه حتی در نیمه­شب­ها نیز در کنار شما هستند. پس برای تعیین وقت با شماره 88203045 تماس بگیرید.

معرفی کلینیک دندانپزشکی رایا

 راه های ارتباطی

5-دکتر بهمن پور اقدم

دکتر بهمن پور اقدم

داشتن فلوشیپ و مستر شیپ از ایمپلنت پیشرفته از lCOI آمریکا و عضویت در آکادمی دندانپزشکان زیبایی آمریکا AACD تنها بخشی از سوابق دکتر بهمن پور اقدم به‌عنوان بهترین متخصص لمینت دندان است. برای ایمپلنت فوری، لمینت، کامپوزیت، روکش ایمپلنت یا پروتز آن می‌توانید به مطب ایشان مراجعه کنید.

 راه های ارتباطی

  • پیج اینستاگرام: instagram.com/drbahmanpouraghdam
  • آدرس: تهران – فرشته – مریم غربی – کویین سنتر – طبقه 3 – واحد 303
  • شماره تماس: 22220000

6-دکتر سعید کریمی

دکتر سعید کریمی پس از دریافت مدرک خود از دانشگاه سراسری برای ارتقای دانش خود در دوره‌های معروف پاراگون، بایو هاریزون، بگو و نوبل بیوکیر شرکت کرد و توانست از کشورهایی مانند سوئیس، آمریکا، آلمان و سوئد مدارک بسیاری را دریافت کند که نشان‌دهنده سطح بالای دانش این پزشک است.

ایشان نه‌تنها در دوره‌های ایمپلنت شرکت کرده است، بلکه با شرکت در دوره پیشرفته ساخت لمینت بدون تراش از لیختن اشتاین و سیرونای آلمان توانست در این زمینه دانش فراوانی کسب کند و عضو انجمن‌های بسیار معتبر در سراسر دنیا شود. به همین دلیل می توانید نسبت به استفاده از بهترین برند لمینت دندان در مطب ایشان خاطر جمع باشید

در سایت دکتر کریمی آمده:

ایشان دوره زیبایی پروفسور فرادیانی، دوره های متعدد زیبایی در اروپا، دوره پیشرفته ساخت لمینت های بدون تراش از لیختن اشتاین و دوره پیشرفته CAD/CAM از کمپانی سیرونا آلمان را گذرانده و عضو آکادمی دندانپزشکی زیبایی آمریکا (AACD)، کنگره بین المللی ایمپلنت های دهان (ICOI)، Fellow ICOI ، عضو ITI، انیستیتو جهانی برای آموزش دندانپزشکان آمریکا (GIDE) و دارنده تندیس مشتری مداری و مدرک Dental MBA می باشند.

دکتر سعید کریمی

راه های ارتباطی

  • سایت: https://drskarimi.com/
  • پیج اینستاگرام: instagram.com/dr_saeid_karimi
  • آدرس: تهران – بلوار افریقا (جردن) – بالاتر از پمپ‌بنزین – کوچه تندیس – پلاک ۴ (جنب بیمارستان تندیس) – واحدهای ۱ و ۲
  • شماره های تماس: 02122052215

7-دکتر شهاب محمدیدکتر شهاب محمدی

آموزش و یادگیری زیر نظر متخصصان باتجربه و معتبر دنیا مانند دکتر مک لارن، یکی از ویژگی‌هایی است که باعث شده بتوان از دکتر شهاب محمدی به‌عنوان بهترین متخصص لمینت دندان نام برد.

علاوه بر این، عضویت در آکادمی دندانپزشکان زیبایی آمریکا و عضویت در آکادمی جهانی ایمپلنت نیز از دیگر مواردی است که بر تخصص و دانش دکتر محمدی صحه می‌گذارد.

به همین خاطر است که می‌توانید چه برای خود و چه برای کودکانتان، برای انواع خدمات دندانپزشکی از ارتودنسی گرفته تا لمینت و ایمپلنت دندانی

راه ارتباطی

  • سایت:https://www.drmohammadi.com
  • آیدی اینستاگرام: instagram.com/dr_shahab_mohammadi
  • تلفن : 88695864
  • آدرس شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، کوچه بهاران ۲، پلاک ۵۳ (روبروی مرغ‌سوخاری کوپال)، واحد ۲

معرفی دکتر شهاب محمدی

8-دکتر نوشین نصیری

 

دکتر نوشین نصیری نیز یکی از متخصصان لمینت برای ساکنان شهر تهران است که توانسته با کسب مدرک فلوشیپ ایمپلنت از ICOI آمریکا و همچنین عضویت در آکادمی دندانپزشکی زیبایی آمریکا نظر بیماران را به خدمات بی‌نظیر خود جلب کند.

دکتر نوشین نصیری

راه های ارتباطی

شما می‌توانید برای لمینت، ایمپلنت، پروتز، بلیچینگ، دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی، حل مشکلات دندان­های کودکان و مواردی ازاین‌دست با شماره تلفن 22215005 تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید تا وقت ملاقات شما را با بهترین متخصص لمینت دندان تنظیم کنند.

در سایت ایشان درباره استفاده از فناوری در فرآیند کار دندانپزشکی که در این مطب انجام می شود، اشاره کرد. که در این باره از اینجا میتوانید بیشتر بخوانید.

در کلینیک دکتر نصیری با کمک جدیدترین فناوری دندانپزشکی دیجیتال (CAD-CAM)، امکان انجام تمامی خدمات دندانپزشکی به شیوه‌ای کاملا مدرن فراهم شده است. نخست با کمک اسکنر داخل دهانی، از دهان و دندان‌ها با دقت بسیار بالا تصاویر سه‌بعدی تهیه می‌کنیم. این تصاویر سه بعدی کمک می‌کند که به صورت رایانه‌ای، شبیه‌سازی‌هایی از دندان‌ها انجام شود تا شکل و فرم نهایی روکش‌ها، پروتزها و لمینت‌های دندان طراحی شود. سپس با کمک فناوری کد کم (CAD-CAM) این امکان وجود دارد که تمامی روکش‌ها و لمینت‌ها در خود کلینیک دکتر نصیری، تنها در یک روز و با دقتی در حد میکرون ساخته شود.

9- دکتر مهدی کریمی

دکتر مهدی کریمی

دکتر مهدی کریمی بهترین دکتر لمینت در تهران هستند. ایشان بعد از فارغ التحصیلی، از سال ۱۳۸۹ به منظور افزایش دانش و تخصص خود در اکثر دوره‌های زیبایی و ایمپلنت دندانی شرکت نموده‌اند و دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا، عضو ITI(International Team for Implantology)، دانشجوی دوره فلوشیپ لیزر(Laser) دندانپزشکی در دانشگاه Aachen آلمان و دارای مدرک دوره لابراتواری سرامیک دندانی هستند.

اطلاعات تماس

  • سایت: https://dr-mkarimi.com/
  • اینستاگرام: doctor_mehdikarimi
  • تلفن: 09120330650
  • آدرس: تهران. سعادت آباد. خیابان سرو غربی. خیابان بخشایش. پایین‌تر از بیمارستان عرفان. ساختمان پزشکان افتخار. پلاک 56. طبقه 4. واحد 402

10- دکتر فاطمه اسمی

کلینیک دکتر اسمی

کلینیک دندانپزشکی دکتر اسمی با بیش از ۱۰ سال فعالیت تخصصی شامل کلیه بخش های دندانپزشکی علی الخصوص ترمیمی و زیبایی، جراحی فک و صورت ، جراحی لثه ، ایمپلنت ، اندو ، ترمیمی و … می‌باشد. هدف کلینیک دندانپزشکی دکتر اسمی ارائه کلیه خدمات با حداقل آسیب و حداقل هزینه برای حفظ سلامت دهان و دندان های شماست که تاکنون همین امر موجب جلب رضایت بیماران شده است.

اطلاعات تماس

11- دکتر علیرضا افراشی

دکتر علیرضا افراشی

کتر علیرضا افراشی جراح دندانپزشک فارق التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی و دارنده فلوشیپ زیبایی و ایمپلنت از دانشگاه تهران و ICOI امریکا است. اط جمله خدماتی که در کلینیک ایشان ارائه می شود، به شرح ذیل میباشد:

ترمیمی – اندو (عصب کشی) – پروتز (روکش) – جرمگیری – بلیچینگ – جراحی لثه – طراحی لبخند (زیبایی) – لمینیت ونیر – کامپوزیت ونیر – ایمپلنت .

اطلاعات تماس

  • سایت: drafrashi.com
  • اینستاگرام: dr.afrashi
  • تلفن: 88216673 – 021
  • آدرس: تهران ، تقاطع خیابان شیراز شمالی و ونک ، ساختمان ایران سکنا ، طبقه فوقانی بانک ملت ، انتهای بالکن ، پلاک 66

12- دکتر محسن صدق

دکتر محسن صدق

دکتر محسن صدق فارغ‌التحصیل دکترای دندانپزشکی و دارای سرتیفیکیت جراحی ایمپلنت و پروتزهای متکی به ایمپلنت از DIO کره جنوبی می‌باشد. یک دهه است که کلینیک دندانپزشکی دکتر محسن صدق در جهت حفظ و نگهداری دندان‌های بیماران در منطقه نیاوران تاسیس شده است و  در این کلینیک تمامی خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی توسط بهترین تجهیزات دندانپزشکی و جدیدترین متدهای روز دنیا صورت می‌گیرند.

اطلاعات تماس

  • سایت: doctorsedgh.com
  • اینستاگرام: dr.mohsen_sedgh
  • تلفن: 021-26116338
  • آدرس: نیاوران، بین سه راه یاسر و پمپ بنزین، نبش کوچه امیرسلیمانی، جنب بانک پارسیان، ساختمان نیاوران (سام اکسون)، طبقه 5، واحد 5003

13- دکتر عزیز گشاده رو

دکتر عزیز گشاده رو

دکتر عزیز گشاده رو ‎متخصص پروتزهای دندانی، ایمپلنت و زیبایی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی،رتبه اول بورد تخصصی کشور ِ تا کنون بیش از ۲۰.۰۰۰ کیس موفق ایمپلنت برای هموطنان ایرانی و خارجی انجام داده اند. دکتر عزیز گشاده رو تا کنون دهها کارگاه آموزشی لمینت و روکش های زیبایی دندان در سراسر کشور برای دندانپزشکان گرامی برگزار کرده است.

اطلاعات تماس

سخن پایانی

این روزها یکی از ترندهای دنیای زیبایی، لبخند جذاب بوده که تنها با داشتن دندان‌های سفید و بی‌عیب‌ونقص ممکن است. امروزه دندانپزشکان زیادی در این راه فعالیت می‌کنند؛ اما شما باید بدانید که مراجعه به یک پزشک بی­تجربه تنها صرف وقت و هزینه است و نتیجه دلخواه را در بر ندارد.

مراجعه به بهترین متخصص لمینت دندان می‌تواند تضمین کند که نه‌تنها با کمترین هزینه و در کمترین زمان به خواسته خود می‌رسید، بلکه می‌توانید اطمینان حاصل کنید همه چیز متناسب با ویژگی‌های ظاهری شما است. پس باتوجه‌به دوری و نزدیکی یا دیگر شرایط خود به یکی از این مراکز و متخصصان مراجعه کنید و برای زیباتر شدن آماده شوید.

 

سوالات متداول

1- بهترین دکتر لمینت دندان در تهران کیست؟

با توجه به مطلب بالا دکتر شهاب محمدی، نوشین نصیری، رضا خسروانی و میلاد افشار بهترین متخصصان لمینت دندان در تهران هستند.

2- بهترین مرکز لمینت دندان در تهران کدام مرکز است؟

کلینیک دندانپزشکی آریا و مهرآوید جزء بهترین مراکز لمینت دندان در تهران هستند.

۲ دیدگاه در “بهترین متخصص لمینت دندان در تهران کیست؟ معرفی 13 دکتر لمینت

  1. حدیثه می گوید:

    سلام
    هزینه لمینت دندون کامپوزیت شده چقدر میشه؟ و اینکه کدوم جنس لمینت از همه بهتر و طبیعی تره من شنیدم لمینت کره ای از همشون بهتره ولی برادرم اصرار داره که سوئیسی بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .