8 بهترین برند ایمپلنت سوئیسی در بازار ایران

برند ایمپلنت سوئیسی

در میان همه ایمپلنت‌های مطرح دنیا، چندین مارک به ‌عنوان بهترین برند دنیا و بهترین برند ایمپلنت سوئیسی شناخته شده‌اند که توانسته‌اند گوی سبقت را از رقبای خود بگیرند و در میان متقاضیان به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. شما نیز می‌توانید برای داشتن لبخندی زیباتر، با مشاوره با بهترین متخصص ایمپلنت مجموعه ما یکی از بهترین ایمپلنت‌های سوئیسی را انتخاب کنید و لبخندی زیبایی داشته باشید.

 انواع ایمپلنت سوئیسی

انواع ایمپلنت سوئیسی

درست که علاوه بر برند ایمپلنت دندانی باید به تخصص دندانپزشک خود نیز توجه کنید؛ اما فراموش نکنید که انتخاب یکی از انواع ایمپلنت سوئیسی نیز می‌تواند تضمین‌کننده دستیابی به نتیجه مورد نظر باشد. برندهای مختلفی از کشور سوئیس هستند که اغلب متخصصان ایرانی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

در نیمه دوم این ویدیو، درباره بهترین برند مارک ایمپلنت سوئیسی صحبت شده است.

تفاوت بهترین ایمپلنت دندان سوئیسی با موارد مشابه ساخت کشورهای دیگر مانند آمریکا یا آلمان در این است که این برندها علاوه بر داشتن قدمت و تجربه کافی در این زمینه، از تکنولوژی برتری در زمینه ساخت ایمپلنت نیز استفاده می‌کنند و می‌توانند محصولات باکیفیت و ماندگاری بسیار بالایی را تولید ‌کنند. کمپانی‌های سوئیسی با بررسی مشکلاتی که اغلب ایمپلنت‌ها در هنگام گذاشتن یا در طول زمان با آن‌ها روبرو هستند، توانسته‌اند محصولاتی را به بازار عرضه کنند که فاقد این مشکلات هستند و توانسته‌اند به طور موفقیت‌آمیزی بر آن‌ها فائق آیند.

طول و قطر متفاوت دندان‌ها، جنس و کیفیت برتر و البته کاربرپسند بودن از جمله مزایایی هستند که این برندها دارند. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که به دلیل بالا بودن کیفیت ساخت و تولید، این ایمپلنت‌ها نسبت به محصولات مشابه قیمت بالاتری دارند.

اگرچه این قیمت می‌تواند برای برخی افراد تعیین‌کننده باشد، اما نباید فراموش کرد که کیفیت بالای ساخت و حذف هزینه‌های ناشی از مشکلات آتی می‌تواند توجیه خوبی برای انتخاب ایمپلنت‌های سوئیسی باشد. در ادامه این مقاله برای آشنایی هرچه بیشتر با این محصولات، 8 برند برتر سوئیسی را که در بازار ایران شناخته شده‌اند، معرفی می‌کنیم.

1-ایمپلنت اشترومن

ایمپلنت اشترومن

Straumann را می‌توان قدیمی‌ترین، معتبرترین و به عبارتی بهترین برند ایمپلنت سوئیسی دانست که به مانند ایمپلنت آمریکایی زیمر در کل دنیا طرفداران زیادی دارد. ایمپلنت اشترومن هم از مواد اولیه باکیفیت ساخته می‌شود و هم برای تولید از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا بهره می‌برد. این برند طیف وسیعی از محصولات فوریتی، انواع ایمپلنت و مدل‌های دیگر را در اختیار بیماران و متخصصان قرار می‌دهد.

درباره روند کار با ایمپلنت اشترومن ویدیو زیر را ملاحظه کنید:

 

ایمپلنت های دندانی اشترومن در طیف وسیعی از اندازه ها و شکل ها موجود هستند تا متناسب با نیازهای فردی باشد. آنها همچنین می توانند با انواع مختلف پروتزهای دندانی از جمله روکش، بریج و دندان مصنوعی استفاده شوند.

در بهترین مرکز ایمپلنت شرق تهران، از ایمپلنت اشترومن استفاده می شود، اگر در خصوص نجوه استفاده و قیمت آن سوالی دارید میتوانید با کلینیک مهرآوید در تماس باشید.

2-ایمپلنت سوئیسی SPI

ایمپلنت سوئیسی SPI که تولید کمپانی Thommen است، می‌تواند به لثه متصل شود. ظاهر این ایمپلنت شش ‌ضلعی است، اغلب از فلز تیتانیوم ساخته می‎شود و در 5 فرم مختلف به دست متخصصان می‌رسد. علاوه بر این فرم‌های مختلف، محصولات تولیدی کمپانی Thommen از 6 قطر و 6 طول متفاوت نیز برخوردار هستند.

3-ایمپلنت Iti

یکی از دلایلی که ایمپلنت  Iti را در میان دندانپزشکان به عنوان یکی از برترین برندهای ایمپلنت سویسی مطرح می‌کند، این است که متخصصان آن نزدیک به 30 سال با تیم ایمپلنتولوژی اشترومن همکاری کرده‌اند. این برند در سال 1980 تأسیس و به ‌عنوان بزرگ‌ترین آکادمی بین‌المللی در زمینه ایمپلنت شناخته شد. متخصصانی که در این برند مشغول به فعالیت هستند، توانسته‌اند محصول بی‌نظیری را ارائه دهند که بتواند همه رقبای خود را از سر راه بردارد.

در بخش معرفی سایت ایمپلنت Iti آمده:

The ITI is a global association of professionals in implant dentistry. The objectives of the ITI are the promotion and dissemination of knowledge about implant dentistry and related fields

 

 

4-ایمپلنت نئودنت

ایمپلنت نئودنت

متخصصان تولیدکننده ایمپلنت نئودنت تلاش کرده‌اند تا با کمک فناوری‌های پیشرو در این زمینه محصولی طراحی کنند که در عین فوری بودن بتواند قابل اعتماد باشد و از نظر اقتصادی توان بیماران را در نظر بگیرد. محصولات این برند که از جنس سرامیک هستند. انعطاف‌پذیری، ثبات، قابلیت ‌اطمینان، سادگی و زیبایی از ویژگی‌های دیگر این ایمپلنت‌ها هستند و به‌ سادگی می‌توان آن‌ها را برای انواع فک‌ و دندان ‌به کار برد.

جالب است بدانید ایمپلنت NeoDent توسط شرکت تولید کننده ایمپلنت اشترومن ساخته شده. بر اساس آنچه که در سایت آن آمده ، این مدل ایمپلنت توسط یک دندانپزشک ساخته شده.

Founded by a dentist to dentists, with the purpose of changing lives of more patients, Neodent is available in more than 80 countries and over 3 million implants sold annually.

5-ایمپلنت اس آی سی

ایمپلنت سوئیسی sic
عکس صفحه اصلی سایت sic-invent.com

ایمپلنت سوئیسی SIC محصولی مهندسی شده است که می‌توان آن را تولید مشترک کشور سوئیس و آلمان دانست. برندهای مطرحی مانند نوبل بیوکر آلمان نیز از این مهندسی در تولید ایمپلنت آلمانی خود استفاده می‌کنند و به همین دلیل، می‌توان گفت که این محصول هم پشتوانه دانش سوئیس را به همراه دارد و هم از فناوری‌های به‌روز آلمانی بهره می‌برد. محصولات این برند از مواد سرامیک تولید شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را به کمک فناوری‌های دیجیتال سفارشی‌سازی کنید.

6-ایمپلنت ایدهایمپلنت Ihde

یکی دیگر از بهترین برند ایمپلنت سوئیسی که دارای 60 سال قدمت در این عرصه بوده، ایمپلنت‌های دندانی تولید دکتر Ihde Dental AG است. می‌توان ایمپلنت ایده را که از سال 1960 در باواریا مستقر است، مبتکرترین برند در زمینه تولید ایمپلنت دانست.

ویژگی این محصولات این است که در عین اقتصادی‌ بودن، استفاده از آن‌ها برای دندانپزشکان نیز بسیار ساده است. آن‌ها تلاش می‌کنند تا با کمک متخصصین سراسر دنیا راه‌های به‌روز و ایمنی را برای تولیدات خود در نظر بگیرند.

 

7-ایمپلنت آِیرسایمپلنت آِیرس

IRES نسبت به سایر رقبای سوئیسی خود کمی تازه‌کارتر بوده و از سال 2014 وارد عرصه تولید ایمپلنت شده است. کمپانی تولیدکننده ایمپلنت آِیرس که نزدیک به 17 کشور در سراسر دنیا از متقاضیان محصولات آن هستند، توانسته است با تولید 12 نوع مختلف ایمپلنت در زمینه سطح استخوان، بافت و اشکال مختلف در قسمت رأس طیف وسیعی از بیماران را راضی نگه دارد. این کمپانی علاوه بر این محصولات متنوع توانسته است طیف وسیعی از مواد احیاکننده، سیستم ایمپلنت، جراحی هدایت شده و پروتز سفارشی را نیز تولید کند.

از ویژگی‌های اصلی محصولات ایمپلنت سوئیسی ires، یکپارچگی و مشتری‌مدار بودن آن‌ها است. متخصصین این مجموعه با آموزش مداوم تلاش می‌کنند تا کارکنان خود را حرفه‌ای کنند و به‌ این‌ ترتیب، بتوانند هر روز از فناوری‌ها و نوآوری‌های بیشتری برای تولید محصولات خود بهره ببرند. همچنین آن‌ها سیستم فروش را بر مبنای آموزش قرار داده‌اند تا در سراسر دنیا متخصصان حرفه‌ای همراه تیم آنان باشد.

 

قبل از معرفی هشتمین برند، اگر درباره ی ایمپلنت زیگوماتیک اطلاعاتی ندارید، از شما دعوت می کنیم سری به مقاله مربوط به آن بزنید.

8- ایمپلنت تی‌‌آر‌آی (TRI)

ایمپلنت TRI نیز یکی از برندهای جدید تولید ایمپلنت در سوئیس است که توانسته است در مدت زمان کوتاهی با ارائه کیفیت مناسب، شناخت دقیق نیازهای بیمار و طراحی اصولی ساختار ایمپلنت و داشتن قیمت‌های بسیار مناسب به یکی از برندهای معتبر ایمپلنت در سوئیس تبدیل شود .

 بهترین برند ایمپلنت سوئیسی

کشور سوئیس یکی از پیشتازان عرصه تولید ایمپلنت دندان بوده و این مقام را به لطف برندهای مطرحی به دست آورده است که توانسته‌اند بازار جهانی را در دستان خود بگیرند. همان ‌طور که برند اشترومن در قالب بهترین برند ایمپلنت سوئیسی و یکی از بهترین مارک ایمپلنت دندان شناخته شده است، برندهای دیگری نیز از این کشور هستند که می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

ایمپلنت سوئیس

در این بین، بد نیست بدانید که تولید ایمپلنت دندانی تنها مختص کشور سوئیس نیست و کمپانی‌های بزرگ دیگری از کشور کره، آلمان، آمریکا و چندین کشور دیگر نیز در بر می‎گیرد. که در مقاله های دیگری به‌ تفصیل به معرفی آن ها پرداخته‌ایم؛ برای مثال درباره انواع ایمپلنت کره ای میتوانید از مقاله مربوط به آن آگاهی کسب کنید.

اما آنچه در این مقاله خواندید، اختصاصاً به معرفی برترین‌ برندهای ایمپلنت سوئیسی می‌پردازد.

سخن آخر

این روزها داشتن دندان‌هایی سفید و یکدست یکی از دغدغه‌هایی بوده که دنیا را به خود مشغول کرده است. در این راستا، آنچه بیش ‌از پیش توجه پزشکان و بیماران را معطوف به خود کرده است و به‌ عنوان روش برتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، ایمپلنت است. به همین منظور، در میان تولیدکنندگان این محصول رقابتی سخت به وجود آمده و باعث شده است تا هر کدام بهترین کیفیت را ارائه دهند.

در این میان، استفاده از بهترین برند ایمپلنت سوئیسی می‌تواند تضمین‌کننده کیفیت نهایی و عمر بالای آن باشد. از این رو، بهتر است قبل از هر اقدامی با متخصصین سایت ما مشورت کنید و از آن‌ها در این زمینه کمک بخواهید تا مطمئن باشید که  لبخندی زیبا و ماندگاری خواهید داشت.

 

سوالات پرتکرار شما

بهترین برند ایمپلنت سوئیسی چیست؟

ایمپلنت اشترومن، ایمپلنت نئودنت سوئیسی، ایمپلنت ires، ایمپلنت سوئیسی iti، ایمپلنت sic سوئیس از انواع برندهای ایمپلنت سوئیسی هستند

عمر ایمپلنت سوئیسی چقدر است؟

عمر ایمپلنت سوئیسی بیش از 20 سال برآورد شده و به همین علت ایمپلنت های سوئیسی در بین بهترین مارک ایمپلنت دندان قرار گرفته اند.

۶ دیدگاه در “8 بهترین برند ایمپلنت سوئیسی در بازار ایران

  1. راحله می گوید:

    آیا ایمپلنت های سوئیسی برای همه افراد مناسب اند یا محدودیتی وجود داره و برای بعضی افراد نباید از این برند استفاده بشه

  2. Trueman می گوید:

    چطور ممکنه هر واحد ایمپلنت در کشورهای دیگر که حداقل قیمت آن ۱۵۰۰ دلار هستش که به پول ما در حال حاضر میشه ۹۰ میلیون تومان وارد ایران بشه و حداکثر به مبلغ ۲۵ میلیون فروخته بشه؟! چطور هر کالایی که وارد ایران میشه هزینه گمرک و حمل و نقل گرفته میشه که قیمت تمام شده دو برابر قیمت کالا میشه ولی در مورد ایمپلنت صدق نمیکنه . اینها تماما ایمپلنت های ساخت ایران و رفق شفیق چین بزرگ هستش که در بسته بندی‌های سوئیس! فرانسه! آمریکا! کره! و … فروخته میشه .
    مردم خواهشا قبلش تحقیق کنید جیب دکترهای سودجو رو پر نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .