بهترین مرکز ایمپلنت در تهران را بشناسید! معرفی 14 مرکز ایمپلنت + اطلاعات تماس

مرکز ایملپنت تهران

انسان های زیادی به دلایل مختلف دندان‌های خود را از دست می‌دهند، در گذشته‌ای نه چندان دور استفاده از دندان طلایی، دندان مصنوعی و… برای جایگزینی دندان از دست رفته استفاده می‌شد؛ در حال حاضر، بهترین راه برای پر شدن جای دندان کشیده شده، ایمپلنت است.

بهترین مرکز ایمپلنت تهران

در تهران مراکز زیادی وجود دارد که خدمات ایمپلنت دندانی را انجام می‌دهند. ما در این مقاله برای شما یک لیست کامل از بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران را تهیه کرده‌ایم. با در اختیار داشتن این اطلاعات می‌توانید بی‌درنگ روح تازه‌ای به دندان‌هایتان ببخشید و معجزه لبخند را به‌خوبی درک کنید.

1- کلینیک دندان‌پزشکی مهر آوید

کلینیک مهرآوید

اگر به دنبال یک مرکز دندان‌پزشکی تخصصی و فوق تخصصی ایمپلنت در شرق تهران هستید که مجموعه کاملی از همه خدمات را به شما ارائه کند حتماً باید یکبار با مجموعه مهر آوید تجربه امپلنت و خدمات دندان را داشته باشید. بعد از آن دیگر به هیچ مرکزی مراجعه نخواهید کرد. در این مجموعه خدمات کاشت ایمپلنت دندان، رادیولوژی، ارتودنسی، عصب کشی، دندانپزشکی کودکان، دندان‌پزشکی با بیهوشی، و… با افتخار به هموطنان ارائه می‌شود. در حقیقت می‌توان گفت که کلینیک دندان‌پزشکی مهرآوید با استخدام مجرب ترین متخصص ایمپلنت در تهران،از بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در شرق تهران به شمار می آید!

یکی از خدمات منحصر به فرد دندانپزشکی مهرآوید، سرویس دهی در حوزه کودکان است. کلینیک مهرآوید با تجهیزات روز و کادری متخصص در زمینه دندانپزشکی کودکان، آماده ارائه خدمات به کودک دلبند شما در محیطی جذاب است. ما در کلینیک تخصصی کودکان محیط جذابی را برای بچه ها فراهم کرده‌ایم، تیم حرفه‌ای ما اجازه نمی‌دهد ترسی در کودک دلبند شما ایجاد شود. اگر هم خاطره بدی در ذهن او باشد، مطمئن می‌شویم که پس از خروج از کلینیک ما آن را به کلی فراموش کرده است. در صورت لزوم، ما خدمات دندانپزشکی بیهوشی مخصوص کودکان را هم ارائه می‌دهیم.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02177478787
  • سایت: mehravidclinic.com
  • اینستاگرام: Mehravidclinic
  • واتس‌اپ: 09192425002
  • آدرس: تهران، خیابان پیروزی، نبش خیابان پرستار، پلاک ۲۳۰

2-کلینیک دندان‌پزشکی دکتر آیت

کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت

نخستین موضوعی که درمورد کلینیک زیبای دکتر آیت توجه ما را جلب می‌کند شعار بسیار زیبای این مجموعه یعنی (هر لبخند، یک قصه) است. این مجموعه از برترین فارغ‌التحصیلان رشته دندان‌پزشکی تشکیل شده است و مجموعه کاملی از خدمات حوزه دندان را ارائه می‌دهند. کلینیک دکتر آیت از این‌ جهت در لیست بهترین مرکز ایمپلنت در تهران جای‌داده شده که خدماتی چون نوبت‌دهی آنلاین، بلیچینگ، ارتودنسی، ونیر کامپوزیت، لمینت، ایمپلنت و… را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد.

در اینجا بد نیست اشاره کنیم به معرفی خدمات دکتر آیت که در سایت ایشان آمده:

کلینیک دندانپزشکی دکتر آیت با شعار «هر لبخند، یک قصه» و با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی باکیفیت و مقرون‌بصرفه، توسط تعدادی از فارغ التحصیلان برتر دانشگاه علوم پزشکی تهران راه‌اندازی شده است. تیم دندانپزشکی این کلینیک به تمام نیازهای دندانپزشکی شما رسیدگی می‌کنند و در مسیر درمان شما، دقت و ظرافت مورد نیاز را به کار می‌بندد

 

اطلاعات تماس

3- مرکز ایمپلنت ایران‌زمین

یکی دیگر از مراکزی که باید در لیست بهترین مراکز ایمپلنت در تهران به آن پرداخته شود مرکز ایران‌زمین است. بسیاری از مراجعان بعد از دریافت خدمات از این مجموعه قیمت بسیار مناسب و درعین‌حال کیفیت بالا را مهم‌ترین مزیت آن غنوان کرده‌اند.

مرکز ایمپلنت ایران زمین

اگر شما نیز ترجیح می‌دهید که با قیمت مناسب‌تر از خدمات سطح بالا بهره‌مند شوید می‌توانید به‌صورت حضوری یا تلفنی از این مجموعه نوبت دریافت کنید. جالب است بدانید که با دنبال‌کردن مطالب وب‌سایت مجموعه ایران‌زمین می‌توانید از تخفیف‌های فراوان تا 50 درصد نیز بهره‌مند شوید.

اطلاعات تماس

  • شماره تلفن: 02188883006
  • اینستاگرام: iranzamindental
  • آدرس: تهران – میدان ونک خیابان برادران شریفی – پلاک 19

4- کلینیک دکتر عزیز گشاده‌ رو

معمولاً افراد زیادی وجود دارند که ترجیح می‌دهند دندان‌پزشک معالج آنها از مراتب بسیار بالایی برخوردار باشد. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید در این قسمت کلینیک دندان‌پزشکی ایده ی خود را خواهید یافت. مجموعه دندان‌پزشکی دکتر گشاده‌رو از برترین اساتید دانشگاه در تهران تشکیل شده است و تیم مجرب این مجموعه همه خدمات درمانی و زیبایی را به شما ارائه می‌دهند. اگر به دنبال جدیدترین متدها و روش‌های درمانی منطبق بر یافته‌های روز دنیا هستید همین حالا نوبت خود را از این مطب دریافت کنید.
کلینیک دکتر گشاده رو

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، الهیه، تقاطع کوچه دشتی با عظیمی، پلاک 4 ساختمان آرمه کامپلکس، طبقه ۶
  • شماره تلفن: 02126606157
  • اینستاگرام: dr_aziz_goshaderoo
  • سایت: drgoshaderoo.com

5- کلینیک دکتر احسان بیرنگ

می‌خواهیم به شما یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین مطب‌های دندان‌پزشکی در تهران و البته ایران را معرفی کنیم. کلینیکی که تا کنون هیچ بیمار و مراجعه‌کننده ناراضی نداشته است. کلینیک دکتر احسان بیرنگ یکی از برترین کلینیک‌ها برای ایمپلنت در کل کشور بوده که خدمات جامع دندان‌پزشکی در سطوح جدیدی از کیفیت و دقت ارائه می‌کند.

جالب است بدانید این مجموعه یکی از محدود جاهایی در کشور بوده که ایمپلنت دیجیتال برای شما اجرا می‌کند. همچنین باید بدانید که وب‌سایت این کلینیک بانک اطلاعاتی کاملی شامل انواع ویدئو ها و مقالات در مورد دندان‌پزشکی در جهت افزایش آگاهی عمومی از این حوزه فراهم شده است.

برای دریافت نوبت از بهترین مرکز ایمپلنت در تهران راه های ارتباطی زیر در دسترس است.

اطلاعات تماس

  • شماره تماس: 021263554202126355128
  • سایت: drbirang.com
  • آیدی اینستاگرام:@drbirang
  • آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، خیابان پسیان جنوبی، پلاک 14، برج الماس، طبقه اول، واحد 14

6- کلینیک دکتر الهام وزیری نهاد

اگر به دنبال مطبی برای انجام فرایندهای اصلاح لبخند و انجام ایمپلنت زیبایی هستید که از بهترین متریال و جدیدترین تکنیک‌ها استفاده کند، حتماً ایمپلنت دندان دکتر الهام وزیری را در اولویت بگذارید. دکتر الهام وزیری به‌واسطه سال‌ها همکاری با برترین برندهای تولیدکننده ایمپلنت در دنیا و تخصص در این حوزه یکی از بهترین متخصص ایمپلنت در تهران به شمار می‌آیند. جالب است بدانید ایشان یکی از برترین متخصصانی هستند که مدرک دندان‌پزشکی خود را از دانشگاه مطرح ایالات متحده یعنی UCL دریافت کرده‌اند.

اطلاعات تماس

  • شماره تماس: 02126400524
  • شماره همراه برای مشاوره در واتس‌اپ: 09902617190
  • سایت: drelhamvaziri.com
  • آدرس: تهران، ظفر، بزرگراه مدرس شمال دستگردی – ظفر شرقی، پلاک 197، واحد 4

7- ایمپلنت سنتر

یکی از مجموعه‌هایی که میتوانیم به‌عنوان بهترین مرکز ایمپلنت در تهران به شما پیشنهاد کنیم ایمپلنت سنتر است. علت آن این بوده که وب‌سایت این مرکز نرخ تعرفه همه خدمات مرتبط با ایمپلنت به وضوع قرار گرفته است. در حال حاضر که بسیاری از مطب‌ها از بیماران هزینه های نجومی و غیر واقعی دریافت میکنند شاید این مزیت ایمپلنت سنتر آن را از همه رقبا متمایز می‌کند. نکته دیگر در مورد ایمپلنت سنتر این است که ساعت کاری بسیار مناسبی داشته و همه افراد از ساعت 9 صبح الی 8 شب می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

ایمپلنت سنتر

در سایت این مجموعه دندانپزشکی اشاره شده:

کلینیک تخصصی ایمپلنت دکتر والا با همکاری جمعی از متخصصان بنام در حال فعالیت می باشد. این مجموعه مأموریت خود را ارائه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در زمینه ایمپلنت دندان ، کامپوزیت دندان و سایر روش های ترمیمی با بهترین کیفیت قرار داده است. بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد این کلینیک است.

مورد بعدی که شاید بتوان یکی از شگفتی‌های دنیای دندان‌پزشکی عنوان کرد و در کلینیک ایمپلنت سنتر به چشم میخورد گارانتی ایمپلنتهای آن است. با بررسی نرخ قیمت ها متوجه میشوید که ایمپلنت های برتر که از کیفیت و البته ارزش بالاتری برخوردار هستند، از گارانتی های مادام العمر بی قید و شرط بهره‌مند اند. همچنین خدماتی مانند روکش تمام سرامیک نیز برای دندان‌های شما انجام می‌شود که البته به مبلغ 1 میلیون تومان گران تر است.

اطلاعات تماس

  • ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه: 9 صبح تا 8 بعدازظهر
  • سایت: https://implantcenter.clinic
  • شماره تماس: 02146134318
  • آدرس: تهران – جنت‌آباد مرکزی – روبروی بلوار بعثت – بالای بانک شهر – طبقه 4

 

8- کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان دکتر اختریکلینیک دکتر اختری

می‌خواهیم به شما یکی از معروف‌ترین و بهترین متخصص ایمپلنت در تهران که پکیج جامعی از خدمات دندان‌پزشکی را با تعرفه مشخص و قیمت بسیار مناسب ارائه می‌دهند را معرفی کنیم. کلینیک دکتر اختری از آن مجموعه‌هایی است که شما همیشه با رضایت کامل از خدمات دریافتی و البته هزینه آنجا را ترک خواهید کرد. شما می‌توانید همه خدمات ایمپلنت از صفر تا صد را در این محل باکیفیت بسیار عالی داشته باشید. این به آن معناست که برای کارهایی مانند عکس‌برداری، ایمپلنت بدون جراحی و… نیاز به مراجعه به‌جای دیگری ندارید.
نکته مهم دیگری که جالب است بدانید این بوده که دکتر اختری در وب‌سایت خود مقالات اختصاصی تدارک دیده‌اند که به بسیاری از سؤالات و ابهامات شما پاسخ می‌دهد. نکته بعدی این که خدمات دندان‌پزشکی در این مطب رنج سنی وسیعی را دربرگرفته و همه بیماران از خردسالان تا سالمندان می‌توانند با دریافت نوبت، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مسائل خود را رفع کنند.

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، میدان فاطمی، بزرگراه شهید گمنام، میدان گل‌ها، ساختمان پزشکان ویدا، طبقه دوم، واحد8
  • تلفن: 02188026826

9- کلینیک دکتر قمری

در این بخش از مقاله می‌خواهیم به شما یکی از برترین جراحان لثه و متخصصین ایمپلنت در تهران را معرفی کنیم. دکتر علی قمری را می‌توان موسس بهترین مرکز ایپملنت در تهران دانست که با تجربه سال‌ها کار کردن روی انواع مشکلات دهان، دندان و لثه، به یکی از سرآمدن ایمپلنت در تهران تبدیل شده است.

کلینیک دکتر قمری

در سایت ایشان درباره دکتر قمری این چنین توضیح داده شده:

دکتر علی قمری فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در مقطع دکترای دندانپزشکی عمومی و فارغ التحصیل از دانشکده دندانپزشکی همدان در مقطع تخصص پریودانتیکس (جراحی لثه و ایمپلنت) و دارای بورد تخصصی پریودانتیکس، با بیش از یک دهه سابقه فعالیت درمانی حرفه ای می باشد.

پیشنهاد میکنیم پیش از هر گونه اقدام برای انجام فرایندهای دندان‌پزشکی نظیر طراحی و زیبایی خط لبخند، ایمپلنت دندان، جراحی سینوس لیفت و… حتماً یک جلسه مشاوره با دکتر قمری داشته باشید.

 

اطلاعات تماس

  • آدرس: تهران، بلوار آیت‌الله کاشانی، نرسیده به خیابان مهران، ساختمان مهر، پلاک 91، طبقه 3، واحد 9
  • تلفن : 0214409397802144092889
  • اینستاگرام: doctorghamari

10-کلینیک دکتر یزدی‌زادهکلینیک دکتر اختری

یکی از مواردی که باعث می‌شود کلینیک دکتر یزدی‌زاده به‌عنوان بهترین مرکز ایمپلنت در تهران شناخته شود، سبک ویژه این کلینیک در درمان بیماران است. در حقیقت آنچه که باعث می‌شد عموم مردم از دندان‌پزشکی ترس داشته باشند، درد آن بوده که هم اکنون شیوه درمان بدون درد کلینیک دندان‌پزشکی دکتری آن را رفع کرده است.

 

شما می‌توانید با خیال آسوده و در کمال آرامش تمامی مشکلات دهان و دندان خود از جمله ایمپلنت را به این مرکز سپرده و بالاترین کیفیت خدمات را نیز دریافت کنید. گفتنی است ایشان یکی از بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران نیز هستند.

اطلاعات تماس

  • آدرس: سعادت‌آباد، بین چهارراه سرو و بلوار شهرداری، خیابان بخشایش، نبش کوچه بهار پنجم (روبروی بیمارستان عرفان)، ساختمان پیلوت، شماره 6-20، طبقه 4، واحد 12
  • تلفن: 0212676321402126763225 
  • اینستاگرام:@dryazdizadeh

11-مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر حسینیان

نمی‌توان از مهم‌ترین مراکز تخصصی ایمپلنت در شهر تهران صحبت کرد؛ اما به مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر حسینیان نپرداخت. این مرکز توانسته است با ارائه خدمات برتر، رضایت کلیه مراجعه‌کنندگان را به دست بیاورد و نام خود را به عنوان یکی از جذاب‌ترین مراکز تخصصی ایمپلنت در ذهن کاربران جا بیندازد.

مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر حسینیان

مرکز تخصصی ایمپلنت دکتر حسینیان با پرسنل فوق حرفه‌ای، قطعاً می‌تواند علاوه بر ایمپلنت در سایر حوزه‌های دندانپزشکی نیز نیاز شما را برطرف کند. از جمله این موارد می‌توان به جراحی فک پیشرفته و همچنین پیوند استخوان و لیفت سینوس اشاره کرد. شایان ذکر است که این مرکز ایمپلنت تهران خدماتی همچون ایمپلنت دیجیتال که به شکل سه‌بعدی ارائه می‌شود را نیز در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس

  • تلفن: 02188207926
  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، مقابل بیمارستان دی، کوچه دوم گاندی، ساختمان پزشکان دی

12- دکتر روزبه پهلوان

دکتر روزبه پهلوان

دکتر پهلوان متخصص جراحی زیبایی فک و صورت و دارای بورد تخصصی جراحی فک و عضو انجمن جراحان فک و صورت ایران هستند. ایشان در زمینه انواع جراحی زیبایی صورت از جمله جراحی بینی، جراحی فک، جراحی چانه، جراحی گونه، لیفت و پروتز تجربه فراوانی دارند.

اطلاعات تماس

13- دندانپزشکی آدرینا

کلینیک آدرینا

تمامی درمانهای دندانپزشکی تخصصی از قبیل ایمپلنت و ارتودنسی و لمینت و کامپوزیت زیبایی علاوه بر کلیه درمانهای عمومی عصب کشی دندان و پرکردن و ترمیم  دندان در همین مرکز که بهترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران محسوب می شود، انجام می شود  و کسانی که برای درمان مراجعه کنند در صورت نیاز به  ویزیت و درمان های تخصصی دیگر در اهمین مرکز ارجاع داده می شوند .

اطلاعات تماس

  • سایت: https://mdpi.pro/
  • تلفن: 02177933549
  • اینستاگرام: @adrinadenta
  • آدرس: نارمک، خیابان دردشت، پایین تر از خیابان حاجی صادقی پلاک 164

14- دندانپزشکی ژنیک

دندانپزشکی ژنیک

کلینیک دندانپزشکی ژنیک یکی از بزرگترین و مجهزترین کلینک های دندانپزشکی کاشت دندان به خصوص ایمپلنت دندان و کامپوزیت دندان در ایران میباشد. کلیه خدمات عمومی و تخصصی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزکشی در حال ارائه به مراجعین محترم می باشد.

بهره مندی از دانش و تجربه بالا ، استفاده از تجربه دندانپزشکان با سابقه و استفاده از امکانات و تجهیزات بروز از ویژگی های منحصر بفرد این کلینیک می باشد.

اطلاعات تماس

  • سایت: genicimplant.com
  • تلفن: 02191002759
  • اینستاگرام: valla_dent
  • آدرس: شهرک غرب ، خیابان سپهر ، نبش چهارراه سپهر و فخار مقدم ، پلاک ۴۸

کلام آخر

ایمپلنت حرفه ای تهران

ما در این مقاله برای شما ده مرکز ایمپلنت حرفه ای تهران را معرفی کردیم و مزایا و ویژگی‌های خاص و ممتاز هر کدام را نیز برشمردیم. علاوه‌برآن برای سهولت شما، آدرس دقیق و شماره تماس و آدرس اینستاگرامی هرکدام (در صورت وجود) را نیز ذکر کردیم. شما می‌توانید از این‌ پس از این لیست به‌عنوان یک مرجع کامل جهت همه کارهای دندان‌پزشکی‌تان استفاده کنید. حال از نظر شما، بهترین مرکز ایمپلنت در تهران کدام یک است؟

 

سوالات متداول

1- بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران کجاست؟

کلینیک دندانپزشک مهراوید، دندانپزشکی آدرینا، ایمپلنت سنتر و کلینیک دکتر آیت بهترین کلینیک ایمپلنت در تهران محسوب می شوند.

2- هزینه ایمپلنت دندان در بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در تهران چقدر است؟

هزینه ایمپلنت دندان در بهترین مرکز کاشت ایمپلنت در تهران در سال 1403 به ازای هر واحد به طور میانگین 7.000.000 الی 30.000.000 تومان می باشد که 7.000.000 الی 10.000.000 برای ایمپلنت ارزان، 10.000.000 الی 15.000.000 ایمپلنت درجه یک و 15.000.000 الی 30.000.000 تومان هزینه بهترین ایمپلنت و فوری می باشد.

۲ دیدگاه در “بهترین مرکز ایمپلنت در تهران را بشناسید! معرفی 14 مرکز ایمپلنت + اطلاعات تماس

  1. سیما می گوید:

    سلام
    شما توی کلینیکتون علاوه بر ایمپلنت و لمینت خدمات ارتودنسی کودکان رو هم انجام میدین؟

  2. باران می گوید:

    بهترین برند ایمپلنت کدومه؟ من برادرم میگه ایمپلنت سوئیسی بهتره ولی شوهرم میگه کرده ای. گیج شدم میشه یه راهنمایی بکنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .