بهترین برند ایمپلنت آلمانی را بشناسید! + قیمت ایمپلنت آلمانی

ایمپلنت آلمانی

وظیفه تولید ایمپلنت‌های دندانی بر عهده کمپانی‌های مختلفی است که هر کدام برندی معتبری در عرصه محصولات دندانپزشکی محسوب می‌شوند. برترین برندها تنها از چند کشور محدودی بر خواسته‌اند که توانسته‌اند علم‌دار این قافله باشند. آمریکا، فرانسه، آلمان، سوئیس و کره از جمله این کشورها هستند؛ اما در میان همه این کمپانی‌ها، برندهای ایمپلنت آلمانی توانسته‌اند گوی سبقت را از سایر کشورها بربایند.

اگر شما نیز به دنبال یک ایمپلنت عالی برای دندان‌های خود هستید، ابتدا این مقاله را بخوانید. ما به‌ صورت اختصاصی در مقاله‌ای جداگانه به بررسی بهترین برند ایمپلنت‌ها در ایران پرداختیم، اما در این مقاله می‌خواهیم به طور ویژه به برندهای آلمانی بپردازیم.

 بهترین برند ایمپلنت آلمانی

نمی‌توان یکی از برندها را به‌ عنوان بهترین برند ایمپلنت آلمانی معرفی کرد. این به آن دلیل بوده که فناوری مورد استفاده در کشور آلمان نسبت به سایر کشورها بسیار پیشرفته است و به همین دلیل، هر کدام از این مارک‌ها به نوبه خود دارای ویژگی‌های بسیار مهمی هستند که آن‌ها را از سایر رقبا متمایز می‎کنند. همچنین کشور آلمان از مدت‌ها پیش به تولید ایمپلنت پرداخته و قیمت مناسبی را برای محصولات خود قرار داده است. از این رو، این کشور به یکی از کشورهای پیشرو در این عرصه تبدیل شده است. درک این مطلب زمانی برای شما ساده‌تر می‌شود که بررسی جداگانه هر برند آلمانی بپردازیم.

بهترین ایمپلنت آلمانی

انواع ایمپلنت آلمانی

آلمان به ‌عنوان یکی از برجسته‌ترین کشور ها در تولید ایمپلنت دندانی شناخته می‌شود و این را مدیون برندهای مختلفی است که در این منطقه به تولید این ‌محصولات و موارد مشابه پرداخته‌اند. آنچه در ادامه می‌خوانید خلاصه‌ای از ویژگی‌های انواع ایمپلنت آلمانی و بررسی خصوصیات آن‌ها است تا با اطمینان بیشتری از این محصولات استفاده کنید.

1-ایمپلنت bego

ایمپلنت bego که از سال ۱۸۹۰ در آلمان تأسیس شد، تا کنون ۶ نوع مختلف از ایمپلنت‌های مخصوص سطح استخوان و بافت را با اشکال مختلفی ارائه کرده است که در رأس با یکدیگر متفاوت هستند. از آنجایی که این برند بسیار معتبر بوده، توانسته است به بازار بیش از ۸۳ کشور جهان راه پیدا کند و شهرت خود را  افزایش دهد.

ایمپلنت bego

این ایمپلنت آلمانی که ابتدا بیشتر یک مؤسسه خانوادگی بود، اکنون به دست پنجمین نسل و با همان کیفیت و اعتبار اولیه اداره می‌شود. اصلی‌ترین کار این کمپانی پس از تولید ایمپلنت، تحقیق، توسعه و آموزش برای رفاه بیشتر بیماران است و این کار را با همکاری دانشگاه انجام می‌دهد.

BEGO´s goal is to constantly ensure excellent quality, customer satisfaction and process efficiency in order to meet the requirements of the market in a quick and flexible way.

 2-ایمپلنت icx

ایمپلنت icx آلمان که محصولات آن ترکیبی از زیبایی و کیفیت است، توسط  شرکت Medentis Medical GmbH تولید می‎شود. این شرکت توانسته است ایمپلنتی باکیفیت عالی، تکنولوژی بسیار برتر و البته قیمتی بسیار مناسب را عرضه کند. ترکیب طراحی و تکنولوژی در کنار هزینه بسیار مناسب از جمله مزایایی هستند که به محصولات این کمپانی اجازه ورود به کشورهای دیگر را می‌دهند و در ایران نیز از  آن بسیار استقبال شده است.

3-ایمپلنت آرگون

ایمپلنت آرگون

یک کمپانی خانوادگی که در سال ۱۹۹۹ توانستند برند ایمپلنت آرگون را تأسیس کنند، اکنون موفق شده‌اند آن را به یک تجارت بزرگ تبدیل کرده و محصولات خود را به سراسر دنیا عرضه ‌کنند. اگرچه آن‌ها محصولات بسیار متنوعی دارند؛ اما شهرت آنان به دنبال ایمپلنت K3Pro™ به اوج خود رسید.

این ایمپلنت آلمانی یک خط تولید بسیار منحصربه‌فرد است که می‌توان اتصال مخروطی ۱.۵ درجه مورس بین ایمپلنت و اباتمنت را از ویژگی‌های متمایز آن دانست. به‌ این‌ ترتیب، اتصال محیطی به شکلی بسیار سالم تقویت می‌شود که این امر در رشد و نگهداری طولانی‌مدت دندان مؤثر است. این کار به کمک رزوه‌های خودکار انجام می‌شود و همین امر نشان‌دهنده فرایند مهندسی برتر، تولید پیشرفته و بسته‌بندی مناسب محصولات این کمپانی است.

4-ایمپلنت جنرال

ایمپلنت جنرال

جنرال ایمپلنتز که بیش از ۱۵ سال توانسته است ایمپلنت‌های درجه یک و مهندسی شده خود را به دنیا عرضه کند، در سایر رشته‌های پزشکی نیز بسیار پیشرو بوده است و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. استفاده از مواد اولیه باکیفیت و فناوری به‌روز دنیا باعث شده‌اند تا ایمپلنت جنرال به یک محصول مطمئن و ایمن تبدیل شود و با همه استانداردهای روز دنیا مطابقت داشته باشد.

سیستم این کمپانی در تولید ایمپلنت بر اساس نصب سریع و الزامات زیبایی استوار است. همچنین یکپارچگی استخوانی نیز برای کارشناسان این شرکت بسیار اهمیت دارد. در کنار همه این‌ موارد دقت کنید که محصولات این برند با آلیاژهای مختلفی مانند تیتانیوم و زیرکونیا تولید می‌شوند و به‌ عنوان محصولاتی با حداقل تهاجم و تولید به شیوه  Easy Cut مطرح هستند.

قبل از معرفی پنجمین مارک ایمپلنت، اگر دوست داشتید از بهترین برندهای ایمپلنت آمریکایی نیز اطلاعات داشته باشید، پیشنهاد می کنم سری به مقاله مربوط به آن بزنید.

5-ایمپلنت آلفادنت (Alpha Dent) 

ایمپلنت آلفادنت  از سال ۲۰۰۸ پا با عرصه رقابت گذاشته و در این فاصله موفق شده است تا با ارائه ۱۳ نوع مختلف از ایمپلنت در اشکال و سطوح مختلف خود را به بازار بیش از ۳۰ کشور دنیا برساند. این کمپانی که یک شرکت با مسئولیت محدود است که به ‌عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌ها در زمینه محصولات ایمپلنتولوژی شناخته می‌شود و این امر را مدیون سال‌ها تحقیق و تجربه در این زمینه می‌داند.

ایمپلنت آلفادنت

تفاوت این کمپانی با سایر برندهای ایمپلنت آلمانی ارائه محصولاتی نوین موسوم به آلفا دنت است که هم از مهندسی دقیقی برخوردار هستند و هم پردازش چندسطحی دارند تا به‌ خوبی بتوانند با استخوان یکپارچه شوند. استفاده از فناوری سه‌ بعدی توانسته است نتایج باکیفیت و مطابق با استانداردهای  ISO 13485 و ISO 9001 را ارائه دهد. امکان سفارشی‌سازی محصول یا استفاده از طیف گسترده‌ای از محصولات مطابق با آناتومی فک بیمار این شرکت را منحصر به ‌فرد می‌کند‌.

در اینجا بد نیست به معرفی این برند در سایت alphadent اشاره کنیم:

Alpha Dent Implants is a smooth-running company with a firm position in the field of development and production of dental implants

Based on many years of experience and research of world leaders in the field of implantology, an innovative system of dental implants Alpha Dent Implants was develop

Due to a precision technology of manufacturing and multilevel processing of implants surface their reliable osseointegration has been achieved

6-ایمپلنت بردنت

ایمپلنت بردنت

پروتزهای با کیفیت، زیبا و متعهد به بهداشت پریودنتال باعث شده‌اند که  ایمپلنت بردنت از سال ۱۹۷۴ وارد عرصه رقابت شود. این کمپانی که دارای سه زیرمجموعه بسیار مهم بوده، توانسته است راه‌حلی را برای افزایش هماهنگی ارائه کند و از این طریق محصولات یکپارچه و باکیفیت بسیار بالایی را برای بیماران تولید کند. این کمپانی تلاش می‌کند تا پنج ویژگی بازسازی، درمان ایمپلنت، اتصالات هوشمند، مواد بیونیک و روکش فیزیولوژیکی را در تولیدات خود مد نظر قرار دهد و به این وسیله خود را از سایر رقبا متمایز کند تا بهترین مراکز ایمپلنت دندان  از این محصولات استفاده کنند.

قیمت و عمر ایمپلنت آلمانی

طول عمر ایمپلنت دندان به عوامل زیادی همچون نوع ایمپلنت، شرایط نگهداری و .. بستگی دارد. فناوری‌های به‌روزی که در آلمان برای تولید ایمپلنت‌های مختلف وجود دارد، استفاده از آلیاژهای مختلف، تجربه و دانش بالا و عوامل بسیاری که در قسمت‌های بالا خواندید، می‌توانند تضمین کنند که عمر ایمپلنت آلمانی بسیار طولانی است.

از طرف دیگر، شاید نتوان مبلغ دقیقی را برای قیمت ایمپلنت دندان آلمانی ذکر کرد؛ اما می‌توان با یک حساب سرانگشتی گفت که ایمپلنت آلمانی با وجود کیفیت بسیار بالای خود، نسبت به محصولات کشورهایی مانند امریکا و سوییس یا فرانسه بسیار ارزان‌تر و البته از ایمپلنت کره‌ای کمی گران‌تر است. در پایان اگر دوست داشنید درباره بهترین برند ایمپلنت کره ای هم بدانید، از شما دعوت می کنیم سری به مقاله مربوط به آن بزنید.

 

سوالات پرتکرار

بهترین برند ایمپلنت آلمانی چیست؟

ایمپلنت icx ، ایمپلنت آرگون، ایمپلنت آلفادنت (Alpha Dent) و ایمپلنت bego از بهترین برندهای ایمپلنت آلمانی هستند.

عمر ایمپلنت آلمانی چقدر است؟

به طور متوسط طول عمر ایمپلنت آلمانی بین 15 الی 20 سال برآورد شده

قیمت ایمپلنت آلمانی چقدر است؟

قیمت ایمپلنت آلمانی نسبت به محصولات  امریکا و سوییس یا فرانسه بسیار ارزان‌تر و از ایمپلنت کره‌ای کمی گران‌تر است. قیمت ایمپلنت آلمانی در تهران به طور میانگین 10.000.000 الی 15.000.000 تومان به ازای هر واحد به همراه روکش و ضمانت می باشد.

 

۲ دیدگاه در “بهترین برند ایمپلنت آلمانی را بشناسید! + قیمت ایمپلنت آلمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که موضوع گوگل است Privacy Policy and Terms of Use.

من با این شرایط موافق هستم .